OBJAVLJENO U “SLUŽBENOM GLASNIKU GRADA SLUNJA” 10/16 – 21. 09. 2016.
KLASA: 361-01/16-01/117
URBROJ: 2133/04-03/01-16-4
Slunj, 20. 09. 2016.
Na temelju članka 27. i članka 35. stavka 1. točka 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine ” 33/01, 60/01, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13), članka 12. stavka 15. Pravilnika o provedbi mjere 07 »Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“ iz Programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014. – 2020. („Narodne novine“ 71/16) i članka 25. stavka 1. podstavka 18. Statuta Grada Slunja („Glasnik Karlovačke županije“ 20/09, 6/13, 15/13 i 3/15) Gradsko vijeće Grada Slunja na svojoj 33. sjednici koja je održana 20. 09. 2016. godine, donijelo je
ODLUKU
o davanju suglasnosti za provedbu ulaganja i prijavu na natječaj
I.
Ovom Odlukom daje se suglasnost Komunalcu d.o.o. za provedbu ulaganja na području jedinice lokalne samouprave – Grad Slunj za investiciju „Odvodnja naselja Lalić gaj”.
II.
Ulaganje iz točke I. ove Odluke planira se prijaviti na natječaj Programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014.-2020., Mjera 07, Podmjeru 7.2., Tip operacije 7.2.1. „Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda“.
U svrhu prijave ulaganja na natječaj naveden u prethodnom stavku, ovom Odlukom ujedno se daje i suglasnost za prijavu na natječaj.
III.
Ova suglasnost daje se na temelju dokumenta Kratki opis projekta koji je prilog ove Odluke o čini njezin sastavni dio.
IV.
Odluka stupa na snagu prvi dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Slunja“.
PREDSJEDNICA
GRADSKOG VIJEĆA:
Marina Mrkonja
PRILOG
UZ ODLUKU O SUGLASNOSTI ZA PROVEDBU ULAGANJA NA PODRUČJU JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE (KLASA: 361-01/16-01/117, URBROJ:2133/04-03/05-16-4 ) UNUTAR MJERE 07 »TEMELJNE USLUGE I OBNOVA SELA U RURALNIM PODRUČJIMA« IZ PROGRAMA RURALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE ZA RAZDOBLJE 2014-2020
OPIS PROJEKTA/OPERACIJE
- NAZIV PROJEKTA/OPERACIJE
Projekt „Odvodnja naselja Lalića gaj“
- KORISNIK PROJEKTA/OPERACIJE
2.1. NAZIV KORISNIKA
KOMUNALAC d.o.o.
2.2. PRAVNI STATUS KORISNIKA
Društvo s ograničenom odgovornošću za vodoopskrbu i odvodnju
2.2. ADRESA KORISNIKA
Petra Svačića 5, Slunj
2.3. OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE
Dinko Puškarić dipl. ing. stroj.
2.4. KONTAKT
e-mail: dinko.puskaric@komunalac-slunj.hr, Mob: 098 253 037, Tel: 047 801 817
- OPIS PROJEKTA/OPERACIJE
3.1. PODMJERA I TIP OPERACIJE ZA KOJI SE PROJEKT/OPERACIJA PRIJAVLJUJE
3.1.1. PODMJERA
Podmjera 7.2. „Ulaganja u izradu, poboljšanje ili proširenje svih vrsta male infrastrukture, uključujući ulaganja u obnovljive izvore energije i uštedu energije“
3.1.2. TIP OPERACIJE
Operacija 7.2.1. „Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda“
3.2. MJESTO PROVEDBE
3.2.1. ŽUPANIJA
Karlovačka županija
3.2.2. GRAD/OPĆINA
Grad Slunj
3.2.3. NASELJE/NASELJA
Naselje Lalića gaj
3.3. CILJEVI PROJEKTA/OPERACIJE
Glavni cilj Projekta je doprinijeti demografskom i gospodarskom razvoju područja Grada Slunja kroz ulaganja u sustav odvodnje na području Grada Slunja. Specifični ciljevi Projekta dovode do realizacije Glavnog cilja a odnose se na: 1) izgradnja sustava odvodnje naselja Lalića gaj; 2) osigurati mogućnost priključenosti kućanstava naselja Lalića gaj na mrežu odvodnje Grada Slunja; 3) pozitivan utjecaj na povećanje životnog standarda, očuvanje ekološkog sustava i biološke raznolikosti područja Grada Slunja te poboljšanje zdravstvenih uvjeta kroz zaštitu podzemne i površinske vode.
3.4. OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA/OPERACIJE
Rezultati Projekta jesu: R1) izgrađen sustav odvodnje naselja Lalića gaj (indikator: realizirana sveukupna duljina kolektora od 1345,97 m koji obuhvaćaju odvodnju naselja Lalića gaj uz realizaciju svih ostalih radova definiranih Troškovnikom i Glavnim projektom „Odvodnja naselja Lalića gaj“); R2) osigurana mogućnost priključenosti kućanstava naselja Lalića gaj na mrežu odvodnje Grada Slunja (indikator: realizirana ugradnja 70 kućnih priključaka predviđenih Glavnim projektom „Odvodnja naselja Lalića gaj“); R3) povećan životni standard, očuvanje ekološkog sustava i biološke raznolikost područja Grada Slunja te poboljšani zdravstveni uvjeti kroz zaštitu podzemnih i površinskih voda (indikatori: manje od 10% stanovništva Lalića gaj koristi septičke jame za odvodnju fekalnih voda)
3.5. TRAJANJE PROVEDBE PROJEKTA/OPERACIJE
Planirana provedba ulaganja je planirana u maksimalnom periodu od 24 mjeseci.
3.6. GLAVNE AKTIVNOSTI
Aktivnosti se mogu segmentirati na:1) Aktivnosti upravljanja Projektom; 2) Aktivnosti u svrhu realizacije izgradnje odvodnje naselja Lalića gaj; 3) Aktivnosti promidžbe i vidljivosti. 1) Aktivnosti upravljanja Projektom se sastoji od: tehničkog upravljanja, financijskog upravljanja te nadgledanja i procjene. 2)Aktivnosti u svrhu realizacije izgradnje odvodnje naselja Lalića gaj se sastoje od: pripremnih radova, zemljanih radova, tesarskih radova, betonskih i armiranobetonskih radova, radova na objektu na kanalskoj mreži, montažnih radova, rušenja i obnove prometnice, izrade kućnih priključaka te ostalih radova. 3) Aktivnosti promidžbe i vidljivosti ostvaruje se putem informativnih ploča te raznih javnih objava putem tiskanih medija i interneta.
3.7. AKT ZA GRAĐENJE I GLAVNI PROJEKT
3.7.1. AKT ZA GRAĐENJE
GRAĐEVINSKA DOZVOLA (KLASA: UP/I-361-03/15-01/000089,URBROJ: 2133/1-07-06/03-15-4 od 28.09.2015); Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, Zadarska županija. Upravni odjel za prostorno uređenje, građenje i zaštitu okoliša, Odsjek za prostorno uređenje i graditeljstvo Slunj, Karlovačka županija.
3.7.2. GLAVNI PROJEKT
Glavni projekt Odvodnja naselja Lalića gaj, Oznaka: HE-101, travanj 2015., Projektant: Damir Jurić, dipl. ing. građ.
3.8. UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA
Ukupna vrijednost Projekta sa PDV-om iznosi 5.049.367,50 HRK. Detaljna razrada ukupne vrijednosti Projekta je prikazana u tablici niže.
|
NAZIV TROŠKA |
CIJENA |
PDV (povrativ) |
UKUPNO |
|
|
A.1. |
Pripremni radovi |
43.990,00 kn |
10.997,50 kn |
54.987,50 kn |
|
A.2. |
Zemljani radovi |
961.990,00 kn |
240.497,50 kn |
1.202.487,50 kn |
|
A.3. |
Tesarski radovi |
255.480,00 kn |
63.870,00 kn |
319.350,00 kn |
|
A.4. |
Betonski i AB radovi |
3.500,00 kn |
875,00 kn |
4.375,00 kn |
|
A.5. |
Objekti na kanalskoj mreži |
571.000,00 kn |
142.750,00 kn |
713.750,00 kn |
|
A.6. |
Montažni radovi |
539.900,00 kn |
134.975,00 kn |
674.875,00 kn |
|
A.7. |
Obnova prometnice |
864.100,00 kn |
216.025,00 kn |
1.080.125,00 kn |
|
A.8. |
Ostali radovi |
55.034,00 kn |
13.758,50 kn |
68.792,50 kn |
|
A.9. |
Kućni priključci |
595.000,00 kn |
148.750,00 kn |
743.750,00 kn |
|
E.1. |
Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj |
40.000,00 kn |
10.000,00 kn |
50.000,00 kn |
|
G.1. |
Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“ |
53.500,00 kn |
13.375,00 kn |
66.875,00 kn |
|
G.2. |
Upravljanje Projektom |
54.000,00 kn |
13.500,00 kn |
67.500,00 kn |
|
G.3. |
Promidžba i vidljivost (informativna ploča) |
2.000,00 kn |
500,00 kn |
2.500,00 kn |
|
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA SA PDV-om |
5.049.367,50 kn |
|||
3.9. ZAPOČETE AKTIVNOSTI GRAĐENJA
Aktivnosti građenja nisu započele
- DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA/OPERACIJE
4.1. CILJANE SKUPINE I KRAJNJI KORISNICI
Ciljna skupina Projekta jesu građani Grada Slunja s područja naselja Lalića gaj (lokalno stanovništvo) koji će se koristiti sa fekalnim sustavom odvodnje, utjecaj na ciljnu skupinu je vidljiv kroz pružanje mogućnosti priključivanja i priključivanje na sustav odvodnje fekalnih voda. Krajnji korisnici Projekta jesu svi stanovnici Grada Slunja (lokalno stanovništvo) koji ne koriste niti namjeravaju koristiti usluge odvodnje fekalnih voda, na njih se utječe rezultatom Projekta u obliku povećanog životnog standarda, očuvanog ekološkog sustava i biološke raznolikosti područja Grada Slunja te u obliku poboljšanih zdravstvenih uvjeta kroz zaštitu podzemnih i površinskih voda Grada Slunja što se uklapa u sliku područja pogodnog za život i razvijanje gospodarskih djelatnosti .
4.2. DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA SUKLADNO CILJEVIMA PROJEKTA/OPERACIJE
Ciljevi i rezultati Projekta su fokusirani na razvoj životnih i gospodarskih uvjeta Grada Slunja kroz razvijanje komunalne infrastrukture odnosno kroz ulaganja i razvoj sustava odvodnje. Pozitivan utjecaj na razvoj životnih uvjeta je vidljiv kroz mogućnost priključivanja stanovnika naselja Lalića gaj na sustav odvodnje fekalnih voda što značajno doprinosi podizanju zdravstvenih uvjeta, očuvanju ekološkog sustava i biološke raznolikosti za ukupno stanovništvo Grada Slunja. Utjecaj na razvoj gospodarsksih uvjeta je vidljiv u činjenici da je razvijeni sustav odvodnje bitan čimbenik određenih goapodarskih subjekata prilikom odlučivanja pozicioniranja proizvodnih kapaciteta ali i ljudi poslovanja odabira mjesta stanovanja. Navedeno znači da se izgradnjom sustava odvodnje djeluje na privlačenje stanovništva i gospodarskih subjekata što za posljedicu ima rast gospodarskih potencijala uz stvaranje doprinosa u ostvarivanju održivog razvoja.
- FINANCIJSKI KAPACITET KORISNIKA I PROCJENA TROŠKOVA PROJEKTA
5.1. PLANIRANI IZVORI SREDSTAVA ZA PROVEDBU PROJEKTA/OPERACIJE
Planirana je realizacija Zahtjeva za isplatu predujma nakon potencijalnog potpisivanja Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava te prije početka potencijalne provedbe Projekta. Predujam je planiran u iznosu od 2.019.747,00 HRK (50% od iznosa bespovratnih sredstava). Nakon maksimalno 12 mjeseci provedbe Projekta planirana je realizacija od oko polovice predviđenih radova te sukladno tome je planirana izrada 1. Zahtjeva za isplatu (na temelju realiziranih troškova koji su financirani putem predujma). 1. Zahtjev za isplatu je planiran u iznosu od 2.019.747,00 HRKzatraženih bespovratnih sredstava. Nakon maksimalno 24 mjeseca ukupne provedbe Projekta planirana je realizacija Projekta (završetak izgradnje i opremanja) i izrada Zahtjeva za isplatu za ostatak neiskorištenih potencijalnih bespovratnih sredstava (2.019.747,00 HRK).
|
PLANIRANI TROŠKOVI PROJEKTA |
IZVORI FINANCIRANJA PLANIRANIH TROŠKOVA |
UKUPAN IZNOS TROŠKA |
|||
|
|
Bespovratna sredstva na temelju Natječaja za operaciju 7.4.1. |
Sredstva Korisnika |
povrativ PDV |
|
|
|
A.1. |
Pripremni radovi |
43.990,00 kn |
0,00 kn |
10.997,50 kn |
54.987,50 kn |
|
A.2. |
Zemljani radovi |
961.990,00 kn |
0,00 kn |
240.497,50 kn |
1.202.487,50 kn |
|
A.3. |
Tesarski radovi |
255.480,00 kn |
0,00 kn |
63.870,00 kn |
319.350,00 kn |
|
A.4. |
Betonski i AB radovi |
3.500,00 kn |
0,00 kn |
875,00 kn |
4.375,00 kn |
|
A.5. |
Objekti na kanalskoj mreži |
571.000,00 kn |
0,00 kn |
142.750,00 kn |
713.750,00 kn |
|
A.6. |
Montažni radovi |
539.900,00 kn |
0,00 kn |
134.975,00 kn |
674.875,00 kn |
|
A.7. |
Obnova prometnice |
864.100,00 kn |
0,00 kn |
216.025,00 kn |
1.080.125,00 kn |
|
A.8. |
Ostali radovi |
55.034,00 kn |
0,00 kn |
13.758,50 kn |
68.792,50 kn |
|
A.9. |
Kućni priključci |
595.000,00 kn |
0,00 kn |
148.750,00 kn |
743.750,00 kn |
|
E.1. |
Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj |
40.000,00 kn |
0,00 kn |
10.000,00 kn |
50.000,00 kn |
|
G.1. |
Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“ |
53.500,00 kn |
0,00 kn |
13.375,00 kn |
66.875,00 kn |
|
G.2. |
Upravljanje Projektom |
54.000,00 kn |
0,00 kn |
13.500,00 kn |
67.500,00 kn |
|
G.3. |
Promidžba i vidljivost (informativna ploča) |
2.000,00 kn |
0,00 kn |
500,00 kn |
2.500,00 kn |
5.2. PROCJENA TROŠKOVA PROJEKTA
|
|
PLANIRANI TROŠKOVI PROJEKTA (Kratki opis/naziv troška) |
PROCIJENJENI IZNOS BEZ PDV-a kn |
IZNOS PDV-a kn |
UKUPNI PROCIJENJENI IZNOS S PDV-om kn |
|
(Upisuje korisnik kojemu je PDV prihvatljiv za prijavljeni trošak, to jest korisnik koji nema pravo na odbitak PDV-a. Ako korisniku PDV nije prihvatljiv, upisati 0,00) |
(Iznos iz ovog stupca je zbroj iznosa iz stupca 3 i iznosa PDV-a iz stupca 4. Ukoliko korisniku PDV nije prihvatljiv, u stupac 5. prepišite iznos iz stupca 3.) |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
I. PRIHVATLJIVI TROŠKOVI |
||||
|
A |
Građenje Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova A.1. + A.2. + … |
3.889.994,00 HRK |
||
|
A.1. |
Pripremni radovi |
43.990,00 HRK |
0,00 HRK |
43.990,00 HRK |
|
A.2. |
Zemljani radovi |
961.990,00 HRK |
0,00 HRK |
961.990,00 HRK |
|
A.3. |
Tesarski radovi |
255.480,00 HRK |
0,00 HRK |
255.480,00 HRK |
|
A.4. |
Betonski i AB radovi |
3.500,00 HRK |
0,00 HRK |
3.500,00 HRK |
|
A.5. |
Objekti na kanalskoj mreži |
571.000,00 HRK |
0,00 HRK |
571.000,00 HRK |
|
A.6. |
Montažni radovi |
539.900,00 HRK |
0,00 HRK |
539.900,00 HRK |
|
A.7. |
Obnova prometnice |
864.100,00 HRK |
0,00 HRK |
864.100,00 HRK |
|
A.8. |
Ostali radovi |
55.034,00 HRK |
0,00 HRK |
55.034,00 HRK |
|
A.9. |
Kućni priključci |
595.000,00 HRK |
0,00 HRK |
595.000,00 HRK |
|
B |
Oprema Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova B.1. + B.2. + … |
0,00 |
||
|
C |
Prihvatljivi nematerijalni troškovi Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova C.1. + C.2. + … |
0,00 |
||
|
D |
Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova A + B + C |
3.889.994,00 HRK |
||
|
E |
Troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova E.1. + E.2. + … |
40.000,00 HRK |
||
|
E.1. |
Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj |
40.000,00 HRK |
0,00 HRK |
40.000,00 HRK |
|
F |
Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj Pojašnjenje: troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj prihvatljivi su u iznosu do 2% od Ukupnog iznosa prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D ali ne više od 10.000 eura u kunskoj protuvrijednosti. Pomnožite Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D s 0,02 (to jest 2%); preračunajte u kune iznos od 10.000 eura prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm); usporedite dobivene iznose s iznosom iz reda E (Troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj) i upišite najmanji iznos. |
40.000,00 HRK |
||
|
G |
Troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova G.1. + G.2. + … |
109.500,00 HRK |
||
|
G.1. |
Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“ |
53.500,00 HRK |
0,00 HRK |
53.500,00 HRK |
|
G.2. |
Upravljanje Projektom |
54.000,00 HRK |
0,00 HRK |
54.000,00 HRK |
|
G.3. |
Promidžba i vidljivost (informativna ploča) |
2.000,00 HRK |
0,00 HRK |
2.000,00 HRK |
|
H |
Prihvatljivi iznos troškova pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave Pojašnjenje: troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave prihvatljivi su u iznosu koji čini razliku između gornje granice od 10% od Ukupnog iznosa prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D i troškova navedenih u redu F (Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj). Pomnožite Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D s 0,10 (to jest 10%) te od dobivenog umnoška oduzmite iznos iz reda F (Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj); dobivenu razliku usporedite s iznosom iz reda G (Troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave ) te upišite manji iznos. |
109.500,00 HRK |
||
|
I |
Ukupni iznos prihvatljivih općih troškova Pojašnjenje: opći troškovi prihvatljivi su u maksimalnom iznosu od 20.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm). Zbrojite iznose iz redova F i H; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 20.000 eura u kunskoj protuvrijednost te upišite manji iznos. |
149.500,00 HRK |
||
|
J |
Ukupni iznos prihvatljivog ulaganja (min. 30.000 eura, max. 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti) Pojašnjenje: najviši iznos prihvatljivih troškova po projektu/operaciji iznosi 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm). Zbrojiti iznose iz redova D + I; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti te upišite manji iznos. |
4.039.494,00 HRK |
||
|
K |
Iznos primljene državne potpore za iste troškove Pojašnjenje: ukoliko je korisnik primio/ostvario državnu potporu za iste troškove (članak 23. stavak 12 Pravilnika), upisati iznos primljene državne potpore. |
0,00 |
||
|
L |
Iznos potpore prema procijenjenom iznosu prihvatljivog ulaganja (min. 30.000 eura, max. 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti) Pojašnjenje: najviši iznos javne potpore po projektu iznosi 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm). Pomnožiti iznos iz reda J s intenzitetom potpore (100 %); od dobivenog iznosa (umnoška) oduzeti iznos primljene državne potpore za iste troškove iz reda K. |
4.039.494,00 HRK |
||
|
M |
Iznos potpore iz proračuna EU (85% ukupnog iznosa potpore) Pojašnjenje: pomnožiti iznos potpore iz reda L sa 0,85 |
3.433.569,90 HRK |
||
|
N |
Iznos potpore iz proračuna Republike Hrvatske (15% ukupnog iznosa potpore) Pojašnjenje: pomnožiti iznos potpore iz reda L sa 0,15 |
605.924,10 HRK |
||
|
II. NEPRIHVATLJIVI TROŠKOVI |
||||
|
O |
Ukupni iznos neprihvatljivih troškova Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova O.1. + O.2. + … Neprihvatljivi troškovi su sastavni dio projekta/operacije koji ne mogu biti sufinancirani iz EPFRR. Pod neprihvatljivim troškovima potrebno je navesti na primjer troškove građenja za predmetno ulaganje nastale/izvršene prije podnošenja Zahtjeva za potporu, kamate na kredit za predmetno ulaganje, ostale troškove koji su sastavni dio projekta/operacije, a koji sukladno Pravilniku i Listi prihvatljivih troškova nisu prihvatljivi. |
0,00 |
||
|
III. UKUPNI IZNOS PROJEKTA I VLASTITIH SREDSTAVA |
||||
|
P |
Ukupni iznos projekta Pojašnjenje: najviši iznos vrijednosti projekta za koji se može podnijeti Zahtjev za potporu iznosi 1.250.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm). Zbrojiti iznose iz redova D + E + G + O; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 1.250.000 eura u kunskoj protuvrijednostI. |
4.039.494,00 HRK |
||
|
Q |
Iznos vlastitih sredstava Pojašnjenje: od ukupnog iznosa projekta iz reda P oduzeti iznos potpore iz reda L. |
0,00 HRK |
||
- LJUDSKI KAPACITET KORISNIKA
Za provedbu Projekta će biti angažirani vanjski stručnjaci čije iskustvo u provedbi projekata financiranih iz EU fondova u zadnje 3 godine mora sadržavati provedbu minimalno jednog projekta čija vrijednost je jednaka ili viša od vrijednosti Projekta koji se prijavljuje. Trenutni kapaciteti Korisnika koji će realizirati održavanje i upravljanje predmetom ove Projektne prijave su opisani u tablici niže.
|
UPRAVA |
|||
|
1 |
Puškarić Dinko |
Uprava Društva |
VSS inženjer strojarstva |
|
2 |
Butina Marija |
Voditelj općih poslova – javna nabava |
SSS suradnik u razrednoj nastavi |
|
3 |
Kos Jasna |
Referent komunalnih usluga |
SSS ekonomist |
|
4 |
Štefanac Ljuba |
Voditelj računovodstva |
SSS ekonomist |
|
5 |
Štefanac Tanja |
Referent za investicije |
VSS magistar ekonomije |
|
VODOVOD I ODVODNJA |
|||
|
1 |
Grdić Ivan |
Rukovoditelj – poslovođa |
SSS monter vodovoda i kanalizacije |
|
2 |
Čop Zdenko |
Vozač i rukovatelj radnim strojevima |
SSS prodavač |
|
3 |
Kos Mario |
KV vodoinstalater |
SSS vodo i plino instalater |
|
4 |
Kovačević Mario |
KV vodoinstalater |
SSS vodo i plino instalater |
|
5 |
Lukač Andrija |
KV strojar |
SSS strojarstvo, vodoinstalater |
|
6 |
Magdić Dragoslav |
KV vodoinstalater |
SSS vodoinstalater |
|
CRPNA STANICA |
|||
|
1 |
Lukač Juraj |
Skladištar |
SSS građevinska |
|
2 |
Magdić Jure |
Radnik na vodocrpilištu |
SSS strojobravar |
|
3 |
Radočaj Tomislav |
Radnik na vodocrpilištu |
KV tesar |
|
4 |
Butina Nikola |
Pomoćni radnik – vodoinstalater |
OŠ |
7.NAČIN ODRŽAVANJA I UPRAVLJANJA PROJEKTOM/OPERACIJOM
7.1. PRIHODI I RASHODI PROJEKTA/OPERACIJE
Planirani troškovi nastaju korištenjem trenutnog sustava odvodnje i novoizgrađenog dijela odvodnje naselja Lalića gaj. Troškovi su procijenjeni na temelju dosadašnjeg iskustva u upravljanju i održavanju sustava odvodnje uz procijenjeni porast troškova kao direktan rezultat Projekta. Procjenjuje se da će zbog realizacije Projekta porasti troškovi energije i održavanja (ostali troškovi) za 20.789,00 HRK te da će doći do dodatnog zapošljavanja na polovicu radnog vremena. Iznos procijenjenih troškova upravljanja i korištenja sustava odvodnje od strane Korisnika u vremenskom horizontu od pet godina je detaljno prikazan u tablici niže.
|
TROŠAK |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
ostali troškovi + amortizacija |
125.117,00 kn |
125.117,00 kn |
125.117,00 kn |
125.117,00 kn |
125.117,00 kn |
|
dodatno zapošljavanje zbog Projekta (polovica radnog vremena) |
40.080,00 kn |
40.080,00 kn |
40.080,00 kn |
40.080,00 kn |
40.080,00 kn |
|
trošak trenutno zaposlenih (2) |
160.320,00 kn |
160.320,00 kn |
160.320,00 kn |
160.320,00 kn |
160.320,00 kn |
Planirani prihodi koji se generiraju predmetom ovog Projekta (sustav odvodnje) se sastoje od prihoda fiksnog dijela odvodnje, prihoda od kanalizacije te prihoda od pražnjenja septičkih jama. Očekuje se smanjenje prihoda od pražnjenja septičkih jama kroz čitavi vremenski period kao posljedica razvijanja i izgradnje sustava odvodnje. Procjenjuje se da će prihodi od kanalizacije i fiksnog dijela odvodnje rasti i to na temelju dodatnih 75 priključaka (71 priključak x 3,00 kn = 213,00 kn x 12mj = 2.556,00 kn) te na temelju prihoda od kanalizacije (4060 m3 x 2,00kn = 8.120,00 x 12mj = 97.440,00) . Iznos procijenjenih prihoda Prijavitelja na temelju usluga odvodnje u vremenskom horizontu od pet godina je detaljno prikazan u tablici niže.
|
PRIHODI |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
prihod kanalizacije |
252.440,00 kn |
252.440,00 kn |
252.440,00 kn |
252.440,00 kn |
252.440,00 kn |
|
prihod od septičkih jama |
243.000,00 kn |
243.000,00 kn |
230.850,00 kn |
219.307,50 kn |
208.342,13 kn |
|
prihod fiksnog dijela odvodnje |
27.556,00 kn |
27.556,00 kn |
27.556,00 kn |
27.556,00 kn |
27.556,00 kn |
- USKLAĐENOST PROJEKTA/OPERACIJE SA STRATEŠKIM RAZVOJNIM PROGRAMOM JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE
Projekt je usklađen sa Mapom razvoja Grada Slunja koja se nadovezuje na Projekt ukupnog razvoja Grada Slunja. Usklađenost je vidljiva u Cilju 2 „Održivo upravljanje prirodnim resursima i promocija zaštite okoliša“, Prioritet 5: „Poboljšanje infrastrukture“, Mjera 20: „Izgradnja cjelovitog kanalizacijskog sustava“. Ranije spomenuti Cilj 2 , Prioritet 5 i Mjera 20 unutar dokumenta Mapa razvoja Grada Slunja se nalaze na 6. stranici u sklopu poglavlja „Ciljevi, Prioriteti i Mjere“. Plan ukupnog razvoja Grada Slunja je postao pravovaljan Odlukom Gradskog vijeća Grada Slunja o usvajanju Projekta Grada Slunja na 20. sjednici održanoj dana 29. ožujka 2007.godine. Odluka je objavljena u Glasniku Karlovačke županije (broj 13, datum 30.04.2007.) na 11. stranici, navedeni Glasnik je dostupan na linku: http://digured.srce.hr/arhiva/1344/69835/hidran.hidra.hr/hidrarad/POOPD/Pobirac/GLS-SKAN/010899.pdf. Mapa razvoja Grada Slunja kao i Projekt ukupnog razvoja je objavljena te se može preuzeti na linku: http://www.slunj.hr/index.php/dokumenti-i-odluke/strateski-dokumenti-razvoja-grada-slunja
- USKLAĐENOST PROJEKTA/OPERACIJE KOJI NE ZAHTIJEVA GRAĐEVINSKU DOZVOLU NITI DRUGI AKT KOJIM SE ODOBRAVA GRAĐENJE S PROSTORNO-PLANSKOM DOKUMENTACIJOM JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE
Nije primjenjivo.
