Javni poziv za zakup javne površine u Rastokama
1.Predmet zakupa je dio javne površine označene kao:
– K.č.br.1745, zk.ul.br.41, Rastoke, pašnjak, k.o.Slunj 1,
– K.č.br.1706, zk.ul.br.34, Rastoke, park, ulica, k.o.Slunj 1.
U zakup se daju:
- Tri površine od 4,00 m2 u svrhu obavljanja trgovačke djelatnosti.
Lokacija zakupa prikazana je na skici koja čini sastavni dio ovog Javnog poziva, a točna pozicija će se odrediti na terenu na način da se obavljanjem djelatnosti ne ograničava korištenje predmetne javne površine u uobičajene namjene.
Javna površina daje se u zakup na vrijeme od 1.5. do 31.10.2025.godine.
Početna cijena zakupa za trgovačku djelatnost iznosi 4,00 €/m² mjesečno.
U svrhu obavljanja predmetne djelatnosti dozvoljeno je postavljati isključivo pokretne naprave (klupe, štandove, šatore, suncobrane, automate i sl.) i druge naprave koje se u kratkom roku mogu ukloniti s javne površine. Nije dozvoljeno postavljanje montažnih objekata tipa kioska, kontejnera i sličnih objekata ili objekata kojima bi se nagrđivao okoliš kupališta.
Zakupnik je dužan osigurati potrebne tehničke i druge uvjete za obavljanje predmetnih djelatnosti.
Zakupnik je dužan snositi troškove komunalnih usluga na predmetnoj lokaciji (odvoz otpada i sl.).
Pravo podnošenja pisane ponude imaju fizičke osobe-obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj, odnosno s registriranom podružnicom u Republici Hrvatskoj.
2. Ponuda na natječaj mora sadržavati:
– Oznaku zemljišta za koje se natječe,
– Ponuđenu cijenu zakupnine po m2 površine zemljišta koja ne smije biti niža od početne cijene, te iznos zakupnine u apsolutnom iznosu,
– Dokumentaciju koja sadrži osnovne podatke o ponuditelju uz dostavu odgovarajućih dokaza (dokaz o registraciji ili obrtnicu),
– opis djelatnosti koja će se obavljati na predmetnoj površini
– kratki opis ili skica predmetne naprave koja se planira postaviti
– dokaz o uplati jamčevine.
– izjavu ponuditelja kojom prihvaća uvjete zakupa, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću zemljišta koje se daje u zakup,
- Ugovoreni iznos zakupnine plaća se mjesečno unaprijed, najkasnije do posljednjeg dana mjeseca koji prethodi mjesecu za koji se zakupnina plaća.
- Zainteresirani ponuditelji koji žele sudjelovati u javnom natječaju obvezni su uplatiti jamčevinu u iznosu 16 €.
Jamčevina se uplaćuje na račun Grada Slunj kod PBZ d.d., IBAN HR9823400091840000001 model HR68 i poziv na broj primatelja 5738-OIB (ponuditelja).
Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena i sa kojim bude zaključen ugovor, iznos uplaćene jamčevine uračunati će se u cijenu zakupa.
Ponuditelj koji ne sklopi ugovor o zakupu u roku od 8 dana od dana dostave ugovora na potpis gubi pravo na povrat iznosa uplaćene jamčevine, a predmetna javna površina se može dati u zakup slijedećem najpovoljnijem ponuđaču.
U slučaju neprihvaćanja ponude iznos uplaćene jamčevine bit će vraćen ponuditeljima bez prava na obračun kamata.
- Javni poziv je otvoren do davanja u zakup svih javnih površina, a najkasnije do 30.6.2025.godine bez obzira na način dostave.
Ponude predane neposredno na urudžbeni zapisnik nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama na adresu: Grad Slunj, Trg dr.Franje Tuđmana 12, 47240 Slunj, sa naznakom „ponuda za zakup javne površine – ne otvaraj“.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja ispunjava uvjete iz ovog natječaja.
Ponude će se rješavati redoslijedom zaprimanja .
Nepotpune i nepravodobne ponude neće se razmatrati, kao niti ponude ponuditelja koji imaju nepodmirenih obveza prema Gradu Slunju.
- Zainteresirani ponuditelji dodatne informacije mogu dobiti na telefon 047/674-709 svakog radnog dana od 08.00 do 14.00 sati.