Vijesti|

Na temelju Odluke Gradonačelnika KLASA:372-02/24-01/17 URBROJ:2133-04-03-02/02-24-1 od 02. srpnja 2024.godine, oglašava se Javni poziv za zakup javne površine na gradskom kupalištu. 

1.Predmet zakupa je dio javne površine označene kao:

K.č.br.1760/3, zk.ul.br.41, k.o.Slunj 1,Ulica Gojka Šuška, šuma, šuma, uređena plaža, put, pomoćna zgrada, Slunj, Ulica Gojka Šuška.

U zakup se daje dio javne površine označene kao k.č.br.1760/3 k.o.Slunj 1 i to:

  • površina 20,00 m2 u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti
  • površina 4,00 m2 u svrhu obavljanja trgovačke djelatnosti
  • površina 20,00 m2 u svrhu obavljanja turističke djelatnosti te sličnih zabavnih i rekreacijskih djelatnosti.

Lokacija zakupa će se odrediti na terenu na način da se obavljanjem djelatnosti ne ograničava korištenje predmetne javne površine u uobičajene namjene.

Javna površina daje se u zakup na vrijeme od dva mjeseca.

Cijena zakupa za ugostiteljsku i trgovačku djelatnost iznosi 4,00 €/m² mjesečno.

Cijena zakupa za turističke djelatnosti te slične zabavne i rekreacijske djelatnosti iznosi 3,00 €/m2 mjesečno.

U svrhu obavljanja predmetne djelatnosti dozvoljeno je postavljati isključivo pokretne naprave (klupe, šatore, suncobrane, automate i sl.) i druge naprave koje se u kratkom roku mogu ukloniti s javne površine. Nije dozvoljeno postavljanje montažnih objekata tipa kioska, kontejnera i sličnih objekata ili objekata kojima bi se nagrđivao okoliš kupališta.

Zakupnik je dužan osigurati potrebne tehničke i druge uvjete za obavljanje predmetnih djelatnosti.

Zakupnik je dužan snositi troškove komunalnih usluga na predmetnoj lokaciji (odvoz otpada i sl.), a na ime podmirenja troškova električne energije u obvezi je platiti po potrošnji koji će se obračunati i naplatiti u zadnjem obračunskom razdoblju (za zakupnike koji koriste priključak električne energije). Ukoliko bude više zakupnika troškovi električne energije podijeliti će se razmjerno potrošnji, a isto će se definirati Ugovorom o zakupu javne površine.

Pravo podnošenja pisane ponude za poslovne prostore imaju fizičke osobe-obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj, odnosno s registriranom podružnicom u Republici Hrvatskoj.

2.Ponuda na natječaj mora sadržavati: 

–  Oznaku zemljišta za koje se natječe,

– Ponuđenu cijenu zakupnine po m2 površine zemljišta koja ne smije biti niža od početne cijene, te iznos zakupnine u apsolutnom iznosu,

– Dokumentaciju koja sadrži osnovne podatke o ponuditelju uz dostavu odgovarajućih dokaza (dokaz o registraciji ili obrtnicu),

– opis djelatnosti koja će se obavljati na predmetnoj površini

– kratki opis ili skica predmetne naprave koja se planira postaviti

– dokaz o uplati jamčevine.

– izjavu ponuditelja kojom prihvaća uvjete zakupa, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću zemljišta koje se daje u zakup,

  1. Ugovoreni iznos zakupnine plaća se mjesečno unaprijed, najkasnije do posljednjeg dana mjeseca koji prethodi mjesecu za koji se zakupnina plaća.
  2. Zainteresirani ponuditelji koji žele sudjelovati u javnom natječaju obvezni su uplatiti jamčevinu i to:
  • za ugostiteljsku djelatnost obvezni su uplatiti jamčevinu u iznosu 80 €,
  • za trgovačku djelatnost obvezni su uplatiti jamčevinu u iznosu 16 €,
  • za turističku djelatnost te slične zabavne i rekreacijske djelatnosti u iznosu od 60 €.

Jamčevina se uplaćuje na račun Grada Slunj kod PBZ d.d., IBAN HR9823400091840000001  model HR68 i poziv na broj primatelja 5738-OIB (ponuditelja).

Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena i sa kojim bude zaključen ugovor, iznos uplaćene jamčevine uračunati će se u cijenu zakupa.

Ponuditelj koji ne sklopi ugovor o zakupu u roku od 8 dana od dana dostave ugovora na potpis gubi pravo na povrat iznosa uplaćene jamčevine, a predmetna javna površina se može dati u zakup slijedećem najpovoljnijem ponuđaču.

U slučaju neprihvaćanja ponude iznos uplaćene jamčevine bit će vraćen ponuditeljima  bez prava na obračun kamata.

  1. Javni poziv je otvoren do davanja u zakup svih javnih površina, a najkasnije do 31.07.2024.godine bez obzira na način dostave.

Ponude predane neposredno na urudžbeni zapisnik nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje.

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama na adresu: Grad Slunj, Trg dr.Franje Tuđmana 12, 47240 Slunj, sa naznakom „ponuda za zakup javne površine – ne otvaraj“.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja ispunjava uvjete iz ovog natječaja.

Ponude će se rješavati redoslijedom zaprimanja .

Nepotpune i nepravodobne ponude neće se razmatrati, kao niti ponude ponuditelja koji imaju nepodmirenih obveza prema Gradu Slunju.

  1. Zainteresirani ponuditelji dodatne informacije mogu dobiti na telefon 047/674-709 svakog radnog dana od 08.00 do 14.00 sati.

OBRAZAC IZJAVE

OBRAZAC PONUDE

Close Search Window