Naručitelj Grad Slunj planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za predmet nabave “Sanacija krovišta na zgradi gradske uprave”. Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” 120/16) u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi sa predmetnom nabavom, Naručitelj ovim putem stavlja na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima dokumentaciju o nabavi koja sadrži:
- Opis predmeta nabave
- Tehničke specifikacije
- Posebne uvjete za izvršenje ugovora
- Kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta
- Kriterije za odabir ponude
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, računajući od dana objave ove dokumentacije o nabavi na internetskim stranicama Naručitelja, odnosno do 31.05.2017. godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju o nabavi dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: renata.bozicevic@slunj.hr.
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije o nabavi na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata izraditi izvješće koje će objaviti na svojim internetskim stranicama.
Naručitelj zadržava pravo izmjene navedenog nacrta dokumentacije o nabavi u bilo kojem dijelu prije objave postupka javne nabave.
Sukladno članku 198. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” 120/16) Grad Slunj objavljuje izvješće o provedenom savjetovanju.