Ostali akti grada|

OBJAVLJENO U “SLUŽBENOM GLASNIKU GRADA SLUNJA” 10/16  – 21. 09. 2016.

 

KLASA: 361-01/16-01/117

URBROJ: 2133/04-03/01-16-4

Slunj, 20. 09. 2016.

Na temelju članka 27. i članka 35. stavka 1. točka 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine ” 33/01, 60/01, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13), članka 12. stavka 15. Pravilnika o provedbi mjere 07 »Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“ iz Programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014. – 2020. („Narodne novine“ 71/16) i članka 25. stavka 1. podstavka 18. Statuta Grada Slunja („Glasnik Karlovačke županije“ 20/09, 6/13, 15/13 i 3/15) Gradsko vijeće Grada Slunja na svojoj 33. sjednici koja je održana  20. 09. 2016. godine, donijelo je

ODLUKU

o davanju suglasnosti za provedbu ulaganja i prijavu na natječaj

I.

Ovom Odlukom daje se suglasnost Komunalcu d.o.o. za provedbu ulaganja na području jedinice lokalne samouprave – Grad Slunj za investiciju „Odvodnja naselja Lalić gaj”.

 

II.

Ulaganje iz točke I. ove Odluke planira se prijaviti na natječaj Programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014.-2020., Mjera 07, Podmjeru 7.2., Tip operacije 7.2.1. „Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda“.

U svrhu prijave ulaganja na natječaj naveden u prethodnom stavku, ovom Odlukom ujedno se daje i suglasnost za prijavu na natječaj.

 

III.

Ova suglasnost daje se na temelju dokumenta Kratki opis projekta koji je prilog ove Odluke o čini njezin sastavni dio.

 

IV.

Odluka stupa na snagu prvi dan nakon objave u „Službenom glasniku Grada Slunja“.

 

 

                                                                                                                                                                                                              PREDSJEDNICA

                                                                                                                                                                                                            GRADSKOG VIJEĆA:

 

                                                                                                                                                                                                               Marina Mrkonja

 

PRILOG

UZ ODLUKU O SUGLASNOSTI ZA PROVEDBU ULAGANJA NA PODRUČJU JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE (KLASA: 361-01/16-01/117, URBROJ:2133/04-03/05-16-4 ) UNUTAR MJERE 07 »TEMELJNE USLUGE I OBNOVA SELA U RURALNIM PODRUČJIMA« IZ PROGRAMA RURALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE ZA RAZDOBLJE 2014-2020

 

OPIS PROJEKTA/OPERACIJE

 

  1. NAZIV PROJEKTA/OPERACIJE

Projekt „Odvodnja naselja Lalića gaj“

 

  1. KORISNIK PROJEKTA/OPERACIJE

2.1. NAZIV KORISNIKA

KOMUNALAC d.o.o.

2.2. PRAVNI STATUS KORISNIKA

Društvo s ograničenom odgovornošću za vodoopskrbu i odvodnju

2.2. ADRESA KORISNIKA

Petra Svačića 5, Slunj

2.3. OSOBA OVLAŠTENA ZA ZASTUPANJE

Dinko Puškarić dipl. ing. stroj.

2.4. KONTAKT

e-mail: dinko.puskaric@komunalac-slunj.hr, Mob: 098 253 037, Tel: 047 801 817

 

  1. OPIS PROJEKTA/OPERACIJE

3.1. PODMJERA I TIP OPERACIJE ZA KOJI SE PROJEKT/OPERACIJA PRIJAVLJUJE

3.1.1. PODMJERA

Podmjera 7.2. „Ulaganja u izradu, poboljšanje ili proširenje svih vrsta male infrastrukture, uključujući ulaganja u obnovljive izvore energije i uštedu energije“

3.1.2. TIP OPERACIJE

Operacija 7.2.1. „Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda“

 

3.2. MJESTO PROVEDBE

3.2.1. ŽUPANIJA

Karlovačka županija

3.2.2. GRAD/OPĆINA

Grad Slunj

3.2.3. NASELJE/NASELJA

Naselje Lalića gaj

 

3.3. CILJEVI PROJEKTA/OPERACIJE

Glavni cilj Projekta je doprinijeti demografskom i gospodarskom razvoju područja Grada Slunja kroz ulaganja u sustav odvodnje na području Grada Slunja.  Specifični ciljevi Projekta dovode do realizacije Glavnog cilja a odnose se na: 1) izgradnja sustava odvodnje naselja Lalića gaj;  2) osigurati mogućnost priključenosti kućanstava naselja Lalića gaj na mrežu odvodnje Grada Slunja;  3) pozitivan utjecaj na povećanje životnog standarda, očuvanje ekološkog sustava i biološke raznolikosti područja Grada Slunja te poboljšanje zdravstvenih uvjeta kroz zaštitu podzemne i površinske vode.

 

3.4. OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA/OPERACIJE

Rezultati Projekta jesu: R1) izgrađen sustav odvodnje naselja Lalića gaj (indikator: realizirana sveukupna duljina kolektora od 1345,97 m koji obuhvaćaju odvodnju naselja Lalića gaj uz realizaciju svih ostalih radova definiranih Troškovnikom i Glavnim projektom  „Odvodnja naselja Lalića gaj“); R2) osigurana mogućnost priključenosti  kućanstava naselja Lalića gaj na mrežu odvodnje Grada Slunja (indikator: realizirana ugradnja 70 kućnih priključaka predviđenih Glavnim projektom „Odvodnja naselja Lalića gaj“); R3) povećan životni standard, očuvanje ekološkog sustava i biološke raznolikost područja Grada Slunja te poboljšani zdravstveni uvjeti kroz zaštitu podzemnih i površinskih voda (indikatori: manje od 10% stanovništva Lalića gaj koristi septičke jame za odvodnju fekalnih voda)

 

3.5. TRAJANJE PROVEDBE PROJEKTA/OPERACIJE

Planirana provedba ulaganja je planirana u maksimalnom periodu od 24 mjeseci.

 

3.6. GLAVNE AKTIVNOSTI

Aktivnosti se mogu segmentirati na:1) Aktivnosti upravljanja Projektom; 2) Aktivnosti u svrhu realizacije izgradnje odvodnje naselja Lalića gaj; 3) Aktivnosti promidžbe i vidljivosti. 1) Aktivnosti upravljanja Projektom se sastoji od: tehničkog upravljanja, financijskog upravljanja te nadgledanja i procjene. 2)Aktivnosti u svrhu realizacije izgradnje odvodnje naselja Lalića gaj se sastoje od: pripremnih radova, zemljanih radova, tesarskih radova, betonskih i armiranobetonskih radova, radova na objektu na kanalskoj mreži, montažnih radova, rušenja i obnove prometnice, izrade kućnih priključaka te ostalih radova. 3) Aktivnosti promidžbe i vidljivosti ostvaruje se putem informativnih ploča te raznih javnih objava putem tiskanih medija i interneta.

 

3.7. AKT ZA GRAĐENJE I GLAVNI PROJEKT

3.7.1. AKT ZA GRAĐENJE

GRAĐEVINSKA DOZVOLA (KLASA: UP/I-361-03/15-01/000089,URBROJ: 2133/1-07-06/03-15-4 od 28.09.2015); Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, Zadarska županija. Upravni odjel za prostorno uređenje, građenje i zaštitu okoliša, Odsjek za prostorno uređenje i graditeljstvo Slunj, Karlovačka županija.

 

3.7.2. GLAVNI PROJEKT

Glavni projekt Odvodnja naselja Lalića gaj, Oznaka: HE-101, travanj 2015., Projektant: Damir Jurić, dipl. ing. građ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.8. UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA

Ukupna vrijednost Projekta sa PDV-om iznosi 5.049.367,50 HRK. Detaljna razrada ukupne vrijednosti Projekta je prikazana u tablici niže.

NAZIV TROŠKA

CIJENA

PDV (povrativ)

UKUPNO

A.1.

Pripremni radovi

43.990,00 kn

10.997,50 kn

54.987,50 kn

A.2.

Zemljani radovi

961.990,00 kn

240.497,50 kn

1.202.487,50 kn

A.3.

Tesarski radovi

255.480,00 kn

63.870,00 kn

319.350,00 kn

A.4.

Betonski i AB radovi

3.500,00 kn

875,00 kn

4.375,00 kn

A.5.

Objekti na kanalskoj mreži

571.000,00 kn

142.750,00 kn

713.750,00 kn

A.6.

Montažni radovi

539.900,00 kn

134.975,00 kn

674.875,00 kn

A.7.

Obnova prometnice

864.100,00 kn

216.025,00 kn

1.080.125,00 kn

A.8.

Ostali radovi

55.034,00 kn

13.758,50 kn

68.792,50 kn

A.9.

Kućni priključci

595.000,00 kn

148.750,00 kn

743.750,00 kn

E.1.

Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj

40.000,00 kn

10.000,00 kn

50.000,00 kn

G.1.

 Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“

53.500,00 kn

13.375,00 kn

66.875,00 kn

G.2.

Upravljanje Projektom

54.000,00 kn

13.500,00 kn

67.500,00 kn

G.3.

Promidžba i vidljivost (informativna ploča)

2.000,00 kn

500,00 kn

2.500,00 kn

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA SA PDV-om

5.049.367,50 kn

 

 

3.9. ZAPOČETE AKTIVNOSTI GRAĐENJA

Aktivnosti građenja nisu započele

 

  1. DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA/OPERACIJE

4.1. CILJANE SKUPINE I KRAJNJI KORISNICI

Ciljna skupina Projekta jesu građani Grada Slunja s područja naselja Lalića gaj (lokalno stanovništvo) koji će se koristiti sa fekalnim sustavom odvodnje, utjecaj na ciljnu skupinu je vidljiv kroz pružanje mogućnosti priključivanja i priključivanje na sustav odvodnje fekalnih voda. Krajnji korisnici Projekta jesu svi stanovnici Grada Slunja (lokalno stanovništvo) koji ne koriste niti namjeravaju koristiti usluge odvodnje fekalnih voda, na njih se utječe rezultatom Projekta u obliku povećanog životnog standarda, očuvanog ekološkog sustava i biološke raznolikosti područja Grada Slunja te u obliku poboljšanih zdravstvenih uvjeta kroz zaštitu podzemnih i površinskih voda Grada Slunja što se uklapa u sliku područja pogodnog za život i razvijanje gospodarskih djelatnosti .

 

 

 

4.2. DRUŠTVENA OPRAVDANOST PROJEKTA SUKLADNO CILJEVIMA PROJEKTA/OPERACIJE

Ciljevi i rezultati Projekta su fokusirani na razvoj životnih i gospodarskih uvjeta Grada Slunja kroz razvijanje komunalne infrastrukture odnosno kroz ulaganja i razvoj sustava odvodnje. Pozitivan utjecaj na razvoj životnih uvjeta je vidljiv kroz mogućnost priključivanja stanovnika naselja Lalića gaj na sustav odvodnje fekalnih voda što značajno doprinosi podizanju zdravstvenih uvjeta, očuvanju ekološkog sustava i biološke raznolikosti za ukupno stanovništvo Grada Slunja. Utjecaj na razvoj gospodarsksih uvjeta je vidljiv u činjenici da je razvijeni sustav odvodnje bitan čimbenik određenih goapodarskih subjekata prilikom odlučivanja pozicioniranja proizvodnih kapaciteta ali i ljudi poslovanja odabira mjesta stanovanja. Navedeno znači da se izgradnjom sustava odvodnje djeluje na privlačenje stanovništva i gospodarskih subjekata što za posljedicu ima rast gospodarskih potencijala uz  stvaranje doprinosa u ostvarivanju održivog razvoja.

 

  1. FINANCIJSKI KAPACITET KORISNIKA I PROCJENA TROŠKOVA PROJEKTA

5.1. PLANIRANI IZVORI SREDSTAVA ZA PROVEDBU PROJEKTA/OPERACIJE

Planirana je realizacija Zahtjeva za isplatu predujma nakon potencijalnog potpisivanja Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava te prije početka potencijalne provedbe Projekta. Predujam je planiran u iznosu od 2.019.747,00 HRK (50% od iznosa bespovratnih sredstava). Nakon maksimalno 12 mjeseci provedbe Projekta planirana je realizacija od oko polovice predviđenih radova te sukladno tome je planirana  izrada 1. Zahtjeva za isplatu (na temelju realiziranih troškova koji su financirani putem predujma). 1. Zahtjev za isplatu je planiran u iznosu od 2.019.747,00 HRKzatraženih bespovratnih sredstava. Nakon maksimalno 24 mjeseca ukupne provedbe Projekta planirana je realizacija Projekta (završetak izgradnje i opremanja) i izrada Zahtjeva za isplatu za ostatak neiskorištenih potencijalnih bespovratnih sredstava (2.019.747,00 HRK).

 

PLANIRANI TROŠKOVI PROJEKTA

IZVORI FINANCIRANJA PLANIRANIH TROŠKOVA

UKUPAN IZNOS TROŠKA

 

Bespovratna sredstva na temelju Natječaja za operaciju 7.4.1.

Sredstva Korisnika

 povrativ PDV

 

A.1.

Pripremni radovi

43.990,00 kn

0,00 kn

10.997,50 kn

54.987,50 kn

A.2.

Zemljani radovi

961.990,00 kn

0,00 kn

240.497,50 kn

1.202.487,50 kn

A.3.

Tesarski radovi

255.480,00 kn

0,00 kn

63.870,00 kn

319.350,00 kn

A.4.

Betonski i AB radovi

3.500,00 kn

0,00 kn

875,00 kn

4.375,00 kn

A.5.

Objekti na kanalskoj mreži

571.000,00 kn

0,00 kn

142.750,00 kn

713.750,00 kn

A.6.

Montažni radovi

539.900,00 kn

0,00 kn

134.975,00 kn

674.875,00 kn

A.7.

Obnova prometnice

864.100,00 kn

0,00 kn

216.025,00 kn

1.080.125,00 kn

A.8.

Ostali radovi

55.034,00 kn

0,00 kn

13.758,50 kn

68.792,50 kn

A.9.

Kućni priključci

595.000,00 kn

0,00 kn

148.750,00 kn

743.750,00 kn

E.1.

Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj

40.000,00 kn

0,00 kn

10.000,00 kn

50.000,00 kn

G.1.

 Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“

53.500,00 kn

0,00 kn

13.375,00 kn

66.875,00 kn

G.2.

Upravljanje Projektom

54.000,00 kn

0,00 kn

13.500,00 kn

67.500,00 kn

G.3.

Promidžba i vidljivost (informativna ploča)

2.000,00 kn

0,00 kn

500,00 kn

2.500,00 kn

 

 

5.2. PROCJENA TROŠKOVA PROJEKTA

 

PLANIRANI TROŠKOVI PROJEKTA

(Kratki opis/naziv troška)

PROCIJENJENI IZNOS BEZ PDV-a

kn

IZNOS PDV-a

kn

UKUPNI PROCIJENJENI IZNOS S PDV-om

kn

(Upisuje korisnik kojemu je PDV prihvatljiv za prijavljeni trošak, to jest korisnik koji nema pravo na odbitak PDV-a. Ako korisniku PDV nije prihvatljiv, upisati 0,00)

(Iznos iz ovog stupca je zbroj iznosa iz stupca 3 i iznosa PDV-a iz stupca 4. Ukoliko korisniku PDV nije prihvatljiv, u stupac 5. prepišite iznos iz stupca 3.)

1

2

3

4

5

I. PRIHVATLJIVI TROŠKOVI

A

Građenje

Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova A.1. + A.2. + …

3.889.994,00 HRK

A.1.

Pripremni radovi

43.990,00 HRK

0,00 HRK

43.990,00 HRK

A.2.

Zemljani radovi

961.990,00 HRK

0,00 HRK

961.990,00 HRK

A.3.

Tesarski radovi

255.480,00 HRK

0,00 HRK

255.480,00 HRK

A.4.

Betonski i AB radovi

3.500,00 HRK

0,00 HRK

3.500,00 HRK

A.5.

Objekti na kanalskoj mreži

571.000,00 HRK

0,00 HRK

571.000,00 HRK

A.6.

Montažni radovi

539.900,00 HRK

0,00 HRK

539.900,00 HRK

A.7.

Obnova prometnice

864.100,00 HRK

0,00 HRK

864.100,00 HRK

A.8.

Ostali radovi

55.034,00 HRK

0,00 HRK

55.034,00 HRK

A.9.

Kućni priključci

595.000,00 HRK

0,00 HRK

595.000,00 HRK

B

Oprema

Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova B.1. + B.2. + …

0,00

C

Prihvatljivi nematerijalni troškovi

Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova C.1. + C.2. + …

0,00

D

Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova

Pojašnjenje: zbrojiti iznose iz redova A + B + C

3.889.994,00 HRK

E

Troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj

Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova E.1. + E.2. + …

40.000,00 HRK  

E.1.

 Trošak pripreme dokumentacije za prijavu na Natječaj

40.000,00 HRK 

0,00 HRK 

40.000,00 HRK  

F

Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj

Pojašnjenje: troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj prihvatljivi su u iznosu do 2% od Ukupnog iznosa prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D ali ne više od 10.000 eura u kunskoj protuvrijednosti.

Pomnožite Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D s 0,02 (to jest 2%); preračunajte u kune iznos od 10.000 eura prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm); usporedite dobivene iznose s iznosom iz reda E (Troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj) i upišite najmanji iznos.

40.000,00 HRK  

G

Troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave  

Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova G.1. + G.2. + …

 

109.500,00 HRK

G.1.

 Izrada Glavnog projekta „Odvodnja naselja Lalića gaj“

53.500,00 HRK 

0,00 HRK  

53.500,00 HRK  

G.2.

 Upravljanje Projektom

54.000,00 HRK 

0,00 HRK  

54.000,00 HRK  

G.3.

Promidžba i vidljivost (informativna ploča)

2.000,00 HRK

0,00 HRK

2.000,00 HRK

H

Prihvatljivi iznos troškova pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave  

Pojašnjenje: troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave prihvatljivi su u iznosu koji čini razliku između gornje granice od 10% od Ukupnog iznosa prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D i troškova navedenih u redu F (Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj).

Pomnožite Ukupni iznos prihvatljivih troškova bez općih troškova iz reda D s 0,10 (to jest 10%) te od dobivenog umnoška oduzmite iznos iz reda F (Prihvatljivi iznos troškova pripreme dokumentacije za Natječaj); dobivenu razliku usporedite s iznosom  iz reda G (Troškovi pripreme projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih usluga, elaborata i certifikata, nadzora i vođenja projekta te troškovi pripreme i provedbe nabave  ) te upišite manji iznos.

109.500,00 HRK

I

Ukupni iznos prihvatljivih općih troškova

Pojašnjenje: opći troškovi prihvatljivi su u maksimalnom iznosu od 20.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm).

Zbrojite iznose iz redova F i H; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 20.000 eura u kunskoj protuvrijednost te upišite manji iznos.

149.500,00 HRK

J

Ukupni iznos prihvatljivog ulaganja

(min. 30.000 eura, max. 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti)

Pojašnjenje: najviši iznos prihvatljivih troškova po projektu/operaciji iznosi 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm).

Zbrojiti iznose iz redova D + I; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti te upišite manji iznos.

4.039.494,00 HRK

K

Iznos primljene državne potpore za iste troškove

Pojašnjenje: ukoliko je korisnik primio/ostvario državnu potporu za iste troškove (članak 23. stavak 12 Pravilnika), upisati iznos primljene državne potpore.

0,00

L

Iznos potpore prema procijenjenom iznosu prihvatljivog ulaganja

(min. 30.000 eura, max. 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti)

Pojašnjenje: najviši iznos javne potpore po projektu iznosi 1.000.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm).

Pomnožiti iznos iz reda J s intenzitetom potpore (100 %); od dobivenog iznosa (umnoška) oduzeti iznos primljene državne potpore za iste troškove iz reda K.

4.039.494,00 HRK

M

Iznos potpore iz proračuna EU (85% ukupnog iznosa potpore)

Pojašnjenje: pomnožiti iznos potpore iz reda L sa 0,85

3.433.569,90 HRK

N

Iznos potpore iz proračuna Republike Hrvatske  (15%  ukupnog iznosa potpore)

Pojašnjenje: pomnožiti iznos potpore iz reda L sa 0,15

605.924,10 HRK

II. NEPRIHVATLJIVI TROŠKOVI

O

Ukupni iznos neprihvatljivih troškova

Pojašnjenje: zbrojite iznose iz redova O.1. + O.2. + …

Neprihvatljivi troškovi su sastavni dio projekta/operacije koji ne mogu biti sufinancirani iz EPFRR. Pod neprihvatljivim troškovima potrebno je navesti na primjer troškove građenja za predmetno ulaganje nastale/izvršene prije podnošenja Zahtjeva za potporu, kamate na kredit za predmetno ulaganje, ostale troškove koji su sastavni dio projekta/operacije, a koji sukladno Pravilniku i Listi prihvatljivih troškova nisu prihvatljivi.

0,00

III. UKUPNI IZNOS PROJEKTA I VLASTITIH SREDSTAVA

P

Ukupni iznos projekta

Pojašnjenje: najviši iznos vrijednosti projekta za koji se može podnijeti Zahtjev za potporu iznosi 1.250.000 eura u kunskoj protuvrijednosti prema mjesečnom tečaju utvrđenom od Europske komisije za mjesec u kojem se podnosi zahtjev za potporu (web adresa za uvid u navedeni tečaj je: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm).

Zbrojiti iznose iz redova D + E + G + O; dobiveni zbroj usporedite s iznosom od 1.250.000 eura u kunskoj protuvrijednostI.

4.039.494,00 HRK

Q

Iznos vlastitih sredstava

Pojašnjenje: od ukupnog iznosa projekta iz reda P oduzeti iznos potpore iz reda L.

0,00 HRK

 

 

  1. LJUDSKI KAPACITET KORISNIKA

Za provedbu Projekta će biti angažirani vanjski stručnjaci čije iskustvo u provedbi projekata financiranih iz EU fondova u zadnje 3 godine mora sadržavati provedbu minimalno jednog projekta čija vrijednost je jednaka ili viša od vrijednosti Projekta koji se prijavljuje. Trenutni kapaciteti Korisnika koji će realizirati održavanje i upravljanje predmetom ove Projektne prijave su opisani u tablici niže.

UPRAVA

1

Puškarić Dinko

Uprava Društva

VSS inženjer strojarstva

2

Butina Marija

Voditelj općih poslova – javna nabava

SSS suradnik u razrednoj nastavi

3

Kos Jasna

Referent komunalnih usluga

SSS ekonomist

4

Štefanac Ljuba

Voditelj računovodstva

SSS ekonomist

5

Štefanac Tanja

Referent za investicije

VSS magistar ekonomije

       

VODOVOD I ODVODNJA

1

Grdić Ivan

Rukovoditelj – poslovođa

SSS monter vodovoda i kanalizacije

2

Čop Zdenko

Vozač i rukovatelj radnim strojevima

SSS prodavač

3

Kos Mario

KV vodoinstalater

SSS vodo i plino instalater

4

Kovačević Mario

KV vodoinstalater

SSS vodo i plino instalater

5

Lukač Andrija

KV strojar

SSS strojarstvo, vodoinstalater

6

Magdić Dragoslav

KV vodoinstalater

SSS vodoinstalater

       

CRPNA STANICA

1

Lukač Juraj

Skladištar

SSS građevinska

2

Magdić Jure

Radnik na vodocrpilištu

SSS strojobravar

3

Radočaj Tomislav

Radnik na vodocrpilištu

KV tesar

4

Butina Nikola

Pomoćni radnik – vodoinstalater

 

7.NAČIN ODRŽAVANJA I UPRAVLJANJA PROJEKTOM/OPERACIJOM

7.1. PRIHODI I RASHODI PROJEKTA/OPERACIJE

Planirani troškovi nastaju korištenjem trenutnog sustava odvodnje i novoizgrađenog dijela odvodnje naselja Lalića gaj. Troškovi su procijenjeni na temelju dosadašnjeg iskustva u upravljanju i održavanju sustava odvodnje uz procijenjeni porast troškova kao direktan rezultat Projekta. Procjenjuje se da će zbog realizacije Projekta porasti troškovi energije i održavanja (ostali troškovi) za 20.789,00 HRK te da će doći do dodatnog zapošljavanja na polovicu radnog vremena. Iznos procijenjenih troškova upravljanja i korištenja sustava odvodnje od strane Korisnika u vremenskom horizontu od pet godina je detaljno prikazan u tablici niže.

 

TROŠAK

1

2

3

4

5

       ostali troškovi +

       amortizacija     

125.117,00 kn

125.117,00 kn

125.117,00 kn

125.117,00 kn

125.117,00 kn

       dodatno zapošljavanje

       zbog Projekta (polovica

       radnog vremena)

40.080,00 kn

40.080,00 kn

40.080,00 kn

40.080,00 kn

40.080,00 kn

       trošak trenutno  

       zaposlenih (2)

160.320,00 kn

160.320,00 kn

160.320,00 kn

160.320,00 kn

160.320,00 kn

 

Planirani prihodi koji se generiraju predmetom ovog Projekta (sustav odvodnje) se sastoje od prihoda fiksnog dijela odvodnje, prihoda od kanalizacije te prihoda od pražnjenja septičkih jama. Očekuje se smanjenje prihoda od pražnjenja septičkih jama kroz čitavi vremenski period kao posljedica razvijanja i izgradnje sustava odvodnje. Procjenjuje se da će prihodi od kanalizacije i fiksnog dijela odvodnje rasti i to na temelju dodatnih 75 priključaka (71 priključak x 3,00 kn = 213,00 kn x 12mj = 2.556,00 kn) te na temelju prihoda od kanalizacije (4060 m3 x 2,00kn = 8.120,00 x 12mj = 97.440,00) . Iznos procijenjenih prihoda Prijavitelja na temelju usluga odvodnje u vremenskom horizontu od pet godina je detaljno prikazan u tablici niže.

 

PRIHODI

1

2

3

4

5

prihod kanalizacije

252.440,00 kn

252.440,00 kn

252.440,00 kn

252.440,00 kn

252.440,00 kn

prihod od septičkih jama

243.000,00 kn

243.000,00 kn

230.850,00 kn

219.307,50 kn

208.342,13 kn

prihod fiksnog dijela odvodnje

27.556,00 kn

27.556,00 kn

27.556,00 kn

27.556,00 kn

27.556,00 kn

 

 

  1. USKLAĐENOST PROJEKTA/OPERACIJE SA STRATEŠKIM RAZVOJNIM PROGRAMOM JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE

Projekt je usklađen sa Mapom razvoja Grada Slunja koja se nadovezuje na Projekt ukupnog razvoja Grada Slunja. Usklađenost je vidljiva u Cilju 2 „Održivo upravljanje prirodnim resursima i promocija zaštite okoliša“, Prioritet 5: „Poboljšanje infrastrukture“, Mjera 20: „Izgradnja cjelovitog kanalizacijskog sustava“. Ranije spomenuti Cilj 2 , Prioritet 5 i Mjera 20 unutar dokumenta Mapa razvoja Grada Slunja se nalaze na 6. stranici u sklopu poglavlja „Ciljevi, Prioriteti i Mjere“. Plan ukupnog razvoja Grada Slunja je postao pravovaljan Odlukom Gradskog vijeća Grada Slunja o usvajanju Projekta Grada Slunja na 20. sjednici održanoj dana 29. ožujka 2007.godine. Odluka je objavljena u Glasniku Karlovačke županije (broj 13, datum 30.04.2007.) na 11. stranici, navedeni Glasnik je dostupan na linku: http://digured.srce.hr/arhiva/1344/69835/hidran.hidra.hr/hidrarad/POOPD/Pobirac/GLS-SKAN/010899.pdf. Mapa razvoja Grada Slunja kao i Projekt ukupnog razvoja je objavljena te se može preuzeti na linku: http://www.slunj.hr/index.php/dokumenti-i-odluke/strateski-dokumenti-razvoja-grada-slunja

  1. USKLAĐENOST PROJEKTA/OPERACIJE KOJI NE ZAHTIJEVA GRAĐEVINSKU DOZVOLU NITI DRUGI AKT KOJIM SE ODOBRAVA GRAĐENJE S PROSTORNO-PLANSKOM DOKUMENTACIJOM JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE

Nije primjenjivo.

 

Close Search Window