Objavljeno u “Glasniku Karlovačke županije” 51/12 – 31.12.2012.
REPUBLIKA HRVATSKA KARLOVAČKA ŽUPANIJA GRAD SLUNJ GRADSKO VIJEĆE KLASA: 551-01/12-01/29 Na temelju članka 25. stavka 1. alineja 18. Statuta Grada Slunja (“Glasnik Karlovačke županije” 20/09), Gradsko vijeće Grada Slunja na svojoj 36. sjednici održanoj dana 21. 12. 2012. godine, donijelo je ODLUKU I II III PREDSJEDNIK Davor Požega SOCIJALNI PROGRAM GRADA SLUNJA I. KRITERIJI ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA OBLIKE POMOĆI Temeljne odredbe za ostvarivanje prava na pojedine oblike pomoći utvrđenih Socijalnim programom: U ukupna primanja domaćinstva ulaze svi prihodi ostvareni u posljednjem mjesecu prije podnošenja zahtjeva, uključujući i prihode ostvarene od imovine i drugi prihodi domaćinstva osim: Poljoprivredniku i članu njegove obitelji, koji obavlja poljoprivrednu djelatnost kao jedino ili glavno zanimanje te na temelju poljoprivredne djelatnosti ima obvezno mirovinsko i zdravstveno osiguranje, prosječni mjesečni prihod utvrđuje se prema poreznoj prijavi ili prema rješenju nadležne porezne uprave o godišnjem paušalnom iznosu poreza na dohodak. Uz zahtjev za ostvarivanje prava na pojedine oblike pomoći, podnositelj je dužan prijaviti sve prihode domaćinstva i priložiti dokaze o prihodima svih članova domaćinstva. II. KATEGORIJE GRAĐANA KOJE NISU OBUHVAĆENE SOCIJALNIM PROGRAMOM 1. Prognanici sa područja drugih gradova i općina i izbjeglice koji privremeno borave na području grada Slunja, a nisu državljani Republike Hrvatske i pravo na određene oblike socijalne skrbi ostvaruju temeljem posebnih zakona i propisa i na teret Proračuna Republike Hrvatske. III. OBLICI POMOĆI SOCIJALNOG PROGRAMA GRADA SLUNJA ZA 2013. GODINU 1.Novčana pomoć za opremu novorođenčeta 1.Novčana pomoć za opremu novorođenčeta 2.Pomoć za plaćanje troškova prehrane učenika osnovne škole 3.Pomoć za plaćanje troškova ljetovanja djece Dječjeg vrtića Slunj i pomoć za plaćanje troškova održavanja škole u prirodi i maturalnog putovanja za učenike Osnovne škole Slunj B. Pravo na pomoć za plaćanje troškova ljetovanja djece Dječjeg vrtića Slunj i pravo na pomoć za plaćanje troškova održavanja škole u prirodi za učenike četvrtih razreda OŠ i troškova maturalnog putovanja učenika sedmih razreda Osnovne škole Slunj u iznosu od 50% imaju djeca čiji članovi domaćinstva ispunjavaju: 4.Pomoć u podmirenju troškova prijevoza učenika Osnovne škole Slunj Broj djece koja putuju iz Novog Sela i učenika putnika nižih razreda utvrđuje Osnovna škola Slunj i prijevoznik, koji će dostaviti popis djece Odsjeku za društvene djelatnosti, te od Grada Slunja zatražiti podmirenje troškova prijevoza djece (gorivo, amortizacija vozila i dr.). 5. Pomoć u podmirenju troškova najamnine i pričuve zajedničkih dijelova zgrade Ukoliko podnositelj zahtjeva udovoljava gore navedene uvjete, Odjek za društvene djelatnosti Grada Slunja izdat će Rješenje na osnovi kojeg će Računovodstvo izvršiti uplatu sa stavke “Naknade kućanstvima za najam stana i pričuvu“ na stavku “Prihodi od najma stanova”. 6. Pomoć u podmirenju troškova komunalija u stanu-kući Uz zahtjev za ostvarivanje prava na podmirenje troškova kanalizacije i vode, podnositelj zahtjeva pod a) dužan je predočiti Rješenje ili Potvrdu Zavoda za socijalnu skrb da je korisnik pomoći za uzdržavanje, odnosno dokaze da nemaju nikakvih primanja, a pod b) dokaze da ispunjava kriterije ukupnog prihoda domaćinstva iz točke 1. pod 3. ovog Programa. 7. Pomoć za podmirenje troškova nabavke ogrjeva 8. Naknada pogrebnih troškova 9. Jednokratna novčana pomoć 10.Djelatnost Gradskog društva Crvenog križa Slunj Sredstva za redovnu djelatnost Gradskog društva Crvenog križa Slunj će se doznačivati mjesečnom dinamikom, a za programe sukladno dinamici realizacije navedenih programa i priljevu dijela sredstava iz Državnog proračuna. IV. POTREBNA SREDSTVA 1. Novčana pomoć za opremu novorođenčeta 50.000,00 kuna UKUPNO 980.500,00 kuna V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE 1. Gradsko vijeće Grada Slunja može po potrebi svojom odlukom utvrditi osnove i mjerila za ostvarivanje prava po pojedinim oblicima pomoći iz ovog Programa. |