Na temelju Zaključka Gradonačelnika, KLASA: 944-01/15-01/10, URBROJ:2133/04-04/04-15-1 od 21. travnja 2015. godine, oglašava se
JAVNI NATJEČAJ
za zakup kioska u naselju Rastoke
1. Predmet javnog natječaja je zakup objekta –kioska u naselju Rastoke na k.č. 1715 k.o. Slunj 1, za obavljanje trgovačke djelatnosti.
Kiosk je površine 6m² a lokacija objekta (označena sa K3) prikazana je na planu koji se može dobiti u Gradu Slunju.
2. Kiosk se daje u zakup za razdoblje od 15. svibnja 2015. do 30. rujna 2016. godine, uz pravo Grada da ugovor raskine i prije ukoliko pristupi uređenju prostora na kojem se predmetni objekt nalazi.
Uz kiosk nije dozvoljeno postavljanje drugih montažnih, pokretnih ili drugih naprava.
3. Cijena zakupa se određuje na sljedeći način:
– u fiksnom iznosu od 100,00 kn mjesečno po objektu za razdoblje od listopada do veljače
– u promjenjivom iznosu za razdoblje od ožujka do rujna pri čemu se početna cijena utvrđuje u iznosu od 600,00 kn mjesečno po objektu te je ista predmet javnog natječaja.
Svaki zakupnik dužan je snositi troškove komunalnih usluga na predmetnoj lokaciji (troškovi električne energije, odvoz otpada i sl.).
Plaćanje zakupa se obavlja unaprijed, najkasnije do posljednjeg dana mjeseca koji prethodi mjesecu za koji se zakupnina plaća.
Zainteresirani ponuditelji koji žele sudjelovati u javnom natječaju obvezni su uplatiti jamčevinu u iznosu 600,00 kn na IBAN broj: HR9823400091840000001 kod PBZ d.d. uz naznaku poziva na broj: 68-7811- OIB.
Ponuditelju čija ponuda bude prihvaćena i s kojim bude zaključen ugovor iznos uplaćene jamčevine uračunati će se u cijenu zakupa.
Ponuditelj koji ne sklopi ugovor o zakupu u roku od 8 dana od dana dostave ugovora na potpis gubi pravo na povrat iznosa uplaćene jamčevine, a predmetni objekt se može dati u zakup slijedećem najpovoljnijem ponuđaču.
U slučaju neprihvaćanja ponude iznos uplaćene jamčevine bit će vraćen ponuditeljima bez prava na obračun kamata.
Svaki zakupnik dužan je osigurati potrebe tehničke i druge uvjete za obavljanje predmetne djelatnosti.
4. Ponude moraju sadržavati:
– ponuđenu cijenu za promjenjivi dio zakupnine iskazanu u kunama (u apsolutnom iznosu)
– dokaz o registraciji ili obrtnicu
– opis djelatnosti koja će se obavljati na predmetnoj površini
– broj drvenog kioska za koji se podnosi ponuda
– dokaz o plaćenoj jamčevini
5. Ponude se dostavljaju u roku od osam dana od dana objave u zatvorenim omotnicama na adresu: Grad Slunj, Trg dr. Franje Tuđmana 12, 47240 Slunj, s naznakom “Ponuda za zakup kioska – ne otvaraj”.
6. Nepotpune i zakašnjele ponude neće se razmatrati, kao niti ponude ponuditelja koji imaju nepodmirenih dospjelih obveza prema Gradu Slunju.
7. Zainteresirani ponuditelji podrobnije informacije mogu dobiti na telefon 047/777-102 svaki radni dan od 8 do 15 sati.
8. Ponude za zakup prikupljene na temelju oglašenog javnog natječaja razmatra i odluku o najpovoljnijoj ponudi za zakup donosi Povjerenstvo.
Kriterij za ocjenjivanje najpovoljnije ponude je najviša ponuđena cijena.
Grad Slunj