E-Vijecnica|

Održana 23. sjednica Gradskog vijeća Grada Slunja

http://www.youtube.com/watch?v=002pA7OZMSo

 

Zapisnik

sa 23. sjednice Gradskog vijeća Grada Slunja održane dana 15. 07. 2015. godine u vijećnici.

Sjednicu je u 18,00 sati otvorila predsjednica Gradskog vijeća Marina Mrkonja, pozdravila sve nazočne i konstatirala da istoj prisustvuje 14   članova Gradskog vijeća.

Sjednici prisustvuju: Marina Mrkonja, Katarina Rendulić, Mario Medved, Ivica Barić, Ivan Bogović, Davor Požega, Ivanka Magdić, Diana Cindrić, Ivan Požega, Marinko Radočaj, Zoran Ivšić, Damir Vuković Josip Štefanac i Mihaela Turkalj.

Sjednici se nije odazvao Đuro Mihajlović.

Pored članova Gradskog vijeća sjednici prisustvuju: Jure Katić, gradonačelnik, Zdravko Pavlešić, dogradonačelnik, Zdenka Kovačević – pročelnica Ureda Grada, Anđelka Jurašin Vuković – pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela, Nikola Živčić – predsjednik Zajednice športskih udruga Grada Slunja, Nikolina Paulić – direktorica Komunalnog društva LIPA d.o.o. Slunj, Dinko Puškarić – direktor tvrtke Komunalac d.o.o. Slunj i novinarka Radio Slunja.

Zapisničar: Ankica Štefanac.

 

AKTUALNI SAT

Predsjednica Vijeća poziva vijećnike upisane za aktualni sat da postave svoja pitanja.

Josip Štefanac je najprije iznio kako je zamijetio da nam Slunj izgleda uređenije i ljepše nego što je bio prije, vjerojatno zahvaljujući djelatnicima LIPE i na ovaj način želi pohvaliti taj rad. Slijedeće, postavio je pitanje zašto je prostor kod „tenka“ namijenjen za reciklažno dvorište, da li je bio to nekakav kriterij. Naime, stanuje u blizini pa gleda kako svako veće dolaze tamo djeca i roditelji, mladi roditelji, djeca se igraju oko tog smeća pa misli da je to neprimjereno i neugledno. Kako je to urbani prostor kaže kako je slobodan predložiti da to bude prostor u budućnosti za spomenik 14. domobranske pukovnije, a budući se obilježava i 20 godina „Oluje“ smatra da je prigoda da se o tome razmisli. Slijedeće, podsjeća kako je na prošlim sjednicama tražio da se stave table iznajmljivača soba, a obzirom da to nije uređeno sada predlaže, ako to ne mogu biti table, da bude ekran, da budemo malo moderni i da može eventualno gost koji dođe u Slunj ad hoc pregledati gdje su te sobe, gdje se nalaze te kuće, da dobije odmah signal da li ja ta soba ili kuća slobodna ili nije i td. Smatra da rješenja takva postoje i da se to može napraviti, za cijenu se nije raspitivao, ali predlaže da se to proba sagledati.

Gradonačelnik je na prvo pitanje, zašto je prostor kod „tenka“ predložen za reciklažno dvorište, odgovorio kako su smatrali da je to dobro rješenje jer je tamo već stajao kontejner za staru odjeću i obuću, a i svi stanari iz tih zgrada mogu tamo odlagati otpad. Nije problem to izmjestiti, samo treba naći drugi prostor, treba se onda dogovoriti gdje bi to bilo, da li bliže Komunalcu ili bliže vojarni, kaže gradonačelnik. Što se tiče table sa iznajmljivačima soba odgovorio je kako je to već davno dogovoreno sa Žacom, ali on to nije odradio, odnosno još uvijek odrađuje, ali nada se da će to biti riješeno. Ovaj drugi prijedlog da se postavi i ekran, smatra da je to ipak nešto drugo, razgovarati će se o tome u TZ, nada se da će to TZ uspjeti riješiti jer imaju takvih ideja i u to će biti svi uključeni, posebno iznajmljivači.

Josip Štefanac se još osvrnuo na važnost ovog urbanog prostora, smatra da bi takvo nešto u budućnosti trebalo malo više sagledati, možda malo kompleksnije i da ta rješenja, kada se donose, ne budu kao „šakom u oko“. Po njegovom mišljenju taj prostor može biti kao jedan zabavni park jer to je jedan novi centar Slunja, tamo ima desetak zgrada, vjeruje da će doći ljudi i u vojnu zgradu i bilo bi vrlo zgodno da se taj prostor uredi kao jedan mali trg. Predlaže da se reciklažno dvorište izmakne dolje na mjesto gdje LIPA ima svoje kontejnere ili niz ulicu niže, da ne bude daleko, samo da bude izmaknuto iz tog prostora gdje je sada, prvenstveno iz tog razloga što se tamo okupljaju mladi roditelji s djecom.

Gradonačelnik je kratko prokomentirao da gdje god da se stave kontejneri nekom smetaju, a reciklažnih dvorišta moramo imati. Nada se da će se to riješiti, pokušat će se naći nekakav novi prostor, a onda je najmanji problem to izmjestiti.

Mario Medved je podsjetio kako je već prošlo dosta vremena kako je Grad uložio u antene za bežični Internet u Rastokama, a prema informacijama to još nije u funkciji, pa ga zanima zašto nije i kada misli to biti gotovo.

Gradonačelnik odgovara kako su bili tu ljudi da bi to napravili i da bi to složili, a trebalo je to složiti negdje kod Holjevaca, međutim, Holjevci nisu dozvolili da se uopće nešto preko njihovog prostora događa pa su tražili novu lokaciju i navodno su je i našli. Vjeruje i nada se da će to biti vrlo brzo riješeno na lokaciji bliže mostu sv. Ivana.

Zoran Ivšić ima dva pitanja za gradonačelnika. Prvo pitanje se tiče naplate ulaza u Rastoke i tu je istaknuo kako je u početku postavljena mlada ekipa koja je to odrađivala, to je OK, funkcionira, financijski je isplativo, pa ga sada zanima da li je bilo potrebno zapošljavati još ljudi da radi taj posao i da li je financijski isplativo jer se gotovo poduplao broj zaposlenih dolje, a pola od tih zaposlenih uopće nije za taj posao. ne znaju niti strani jezik pa mu se čini to kao lagano uhljebljenje nekakvih simpatizera HDZ-a. Drugo pitanje se odnosi na prilaz kupalištu na Korani ispod mosta gdje domaći ljudi parkiraju i tu ga je zanimalo da li bi se mogao taj spust prema samoj vodi malo popraviti, pokrpati, poravnati, možda starim asfaltom ako ga negdje ostane.

Gradonačelnik, što se tiče naplate ulaza u Rastoke, potvrđuje da je u početku bilo 5 djelatnika, ali to nije dovoljno da se pokriju istodobno svi ulazi i slobodni dani koje djelatnici moraju imati. Kaže kako je npr. kod „lipe“ potrebno da uvijek bude dvoje jer kada dođe 2 ili 3 autobusa jedan djelatnik ne može ništa stoga je naknadno primljeno još 3 djelatnika. „Istina je“, kaže da je jedna od njih osmero ne govori baš dobro jezik, osobno smatra da nije HDZ, ali je primljena jer su trebali još jednu osobu, a ona je po Zakonu o pravima hrvatskih branitelja, dijete zatočenog hrvatskog branitelja pa su ju morali primiti, osobito je to obaveza ako zapošljava gradska ili državna tvrtka. Dodao je kako je direktor bio u dilemi što napraviti, ali primio ju je na 3 mjeseca pa će se vidjeti. „Na žalost, ta djevojka neće moći ostati, ne snalazi se tamo, mislim da je malo splašena, ali nije HDZ“ kaže gradonačelnik te nastavlja kako su sada popunjeni tako da mogu sve dolje pokriti, imaju i jednog kontrolora, bez ovog broja ljudi se ne može sve pokriti, a ako se bude malo i širilo u tom dijelu neće se više novi ljudi primati jer bi postojeći mogli to odraditi. „Takav je prostor i to ne možemo izbjeći“ kaže gradonačelnik i dodaje : „ Ti vozači su toliko postali bezobrazni, oni svi prate što se događa i u zadnje vrijeme sam vidio par autobusa da je tu stalo, dobio sam dojava da stanu tu i rasipaju se po gradu i odu do Rastoka jer su čuli da se plaća, a na ovaj način neće platiti. Možda mi i tome dođemo na kraj, ali za sada je tako, uvijek se neko snalazi na druge načine pa tako i na Plitvice prođe netko da ne plati, a imaju ulaz zatvoren“. Vjeruje da neće biti posebnih problema što se tiče naplate, a što se tiče troškova oni jesu veći jer sada ih je desetero i ne bi se s njih toliko moglo izdržati cijelu godinu. Što se tiče desne strane mosta već je i na kolegiju jutros o tome razgovarao, razgovarao je i sa Štefancem da li postoji mogućnost da struganog asfalta stavi dolje jer i sam je vidio da se teško izlazi, ali bez obzira na to, svi idu dolje, sve je puno. Dok se ne nađe neko novo rješenje, rekao je g. Štefancu da za ovu sezonu bar nasipa pijesak i nada se da će on to ovih dana riješiti, Dodao je kako je danas vidio g. Štefanca da ide prema rotoru pa vjeruje da će i to danas biti riješeno.

Marinka Radočaja zanima da li su krenuli radovi na vodovodnoj mreži Taborište – Nikšić.

Gradonačelnik odgovara kako radovi još nisu krenuli, danas su došle cijevi koje će radnici spajati, a u ponedjeljak radovi trebaju početi, odnosno u ponedjeljak se službeno počinje s iskapanjem kanala. Dodao je kako u utorak dolaze predstavnici Hrvatskih voda sa sva tri nadzora.

Damir Vuković se složio s g. Štefancem koji je rekao da se vidi da se bolje uređuje grad, Rastoke i kupalište, što mu se sviđa, ove godine je ranije nego inače pokošeno i sređeno kupalište, ali smatra da se okoliš oko zgrada malo zanemaruje i da bi i to trebalo malo bolje urediti (oko stambenih zgrada). Što se tiče kontejnera isto je protiv da budu baš na tom udarnom mjestu. Zanima ga zašto fontana u parku nije u funkciji te na koji način se može prisiliti vlasnika da sanira ili ukloni staru kuću parohije jer ona stvarno predstavlja opasnost za prolaznike i djecu. Također ga zanima odnos i suradnja grada sa poljoprivrednicima i poljoprivredom te kada će početi sanacija stepenica kod apoteke koje su skroz dotrajale.

Gradonačelnik je kratko oko uređenja grada rekao kako pored LIPE, rade i radnici u javnim radovima, a što se tiče stambenih zgrada, osobno misli da se i oko njih čisti i da je to dosta dobro, možda ne predobro jer uvijek može biti bolje. O fontani u parku kaže kako nije uopće niti jednog trenutka o njoj razmišljao, ne zna da li funkcionira ili ne, da li se može popraviti, što se tu događa, da li je taj dovod ispravan, da li motor radi ili ne, ali će se o tome informirati. Za kuću na trgu kaže kako je razgovarao sa njihovim parohom, oni traži neka dodatna sredstva da Grad financira ovdje njihovu crkvu i upravo im je danas odgovoreno da im se ne može pomoći jer nema sredstava predviđenih proračunom za sakralne objekte, ne samo njihove nego i naše, svi se snalaze kako znadu, svećenici i parosi trebaju voditi račun o svojim objektima. Konkretno za taj objekt su rekli da će oni to ukloniti, a da li se to mora ukloniti i da li se smije ukloniti jer to je zaštićeni objekt, ne zna, uglavnom su obaviješteni, nekoliko puta se sreo sa gospodinom koji   zastupa parohiju i koji je s tim upoznat, ali zašto čekaju s tim, ne zna, grad u to ne smije dirati.

Damir Vuković smatra da to pitanje treba forsirati i tražiti da se to riješi.

Gradonačelnik odgovara kako se i do sada to forsiralo, zvali su ga i išao je kod njih u Budački gdje su ga tražili da im se pomogne jer nemaju novaca pa ispada da sve što bi trebalo napraviti, trebali bi napraviti sami jer oni nemaju novaca, a da bi se objekt uklonio treba dosta novaca, grad za to novce nije predvidio pa znači da to moraju sami. Ukoliko bude u narednim danima s njima kontaktirao opet će na tome insistirati, ali boji se da će to biti slabo, jer već godinu dana o tome razgovaraju, ali za sada ništa. Slijedeće, suradnja Grada   s poljoprivrednicima je takva kakva je, Grad je na raspolaganju njima što treba za rješavanje njihovih kojekakvih problema, zna se da je Grad osigurao svega 8.000 kn za poljoprivredu, a poljoprivrednici mogu od Grada tražiti pomoći u rješavanju imovinsko pravnih pitanja i u tom dijelu se može nešto riješiti, ali financijski jako teško. Napomenuo je kako ni Županija nema nekih većih ulaganja u poljoprivredu tako da se poljoprivrednici moraju snalaziti sami. Za stepenice prema školi kaže kako je razgovarao sa Štefancem koji mu je rekao da je problem kamen, takvog kamena nema ovdje i mora ga tražiti negdje drugdje. Na tim stepenicama sav kamen treba dignuti, urediti odvod i vratiti kamen. Sada su od grada dobili i sanaciju „Moćanovog mosta“ tako da će i za most trebati nabaviti drvenu građu. Kako su sredstva za sanaciju stepenica osigurana u proračunu, vjeruje da će uspjeti naći kamen i da će se ta sanacija ove godine napraviti.

Nikolina Paulić, direktorica LIPE je kratko izvijestila Vijeće da LIPA kosi prostor oko 4 stambene zgrade, zgrade MORH-a, branitelja i zgrade u Ulici kralja Zvonimira jer su za te zgrade dobili suglasnost predstavnika stanara da se košnja oko zgrada može naplatiti iz sredstava pričuve. „Znači, za druge zgrade vlasnici moraju odlučiti da li žele platiti košnju LIPI, ako ne, njihova je obveza da sami kose“ kaže gđa Paulić i dodaje kako je obaveza stanara zgrade da vode brigu na koji način će održavati okoliš zgrade, da li će to raditi sami ili će nekome platiti.

Predsjednica konstatira da je ista stvar i za čišćenje snijega, što je gđa Paulić potvrdila.

Damir Vuković pita tko određuje da se mora kositi ili ne mora.

Nikolina Paulić pojašnjava kako oni dobiju narudžbenicu za košnju za onaj dio koji pripada zgradi, ne ulaze u zgrade koje ih nisu odabrale za taj posao jer to nije njihova nadležnost.

Damir Vuković je ponovo pitao tko odlučuje o tome da li se mora kositi ili se ne mora kositi.

Odgovor na to pitanje nije dobio.

 

Kako su sva 4 vijećnika završila s pitanjima predsjednica je zaključila „Aktualni sat“ i prešla na utvrđivanje dnevnog reda.

Za današnju sjednicu predlaže dnevni red kakav su vijećnici dobili u pozivu.

Prijedloga za izmjenama i dopunama dnevnog reda nije bilo pa je predsjednica dala dnevni red na glasanje.

Nakon što je konstatirala da je glasalo svih 11 vijećnika predsjednica iznosi da je Gradsko vijeće jednoglasno utvrdilo slijedeći

 

 

Dnevni red

 

  1. Zaključak o usvajanju zapisnika sa 22. sjednice Gradskog vijeća
  2. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke Komunalac d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine
  3. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke KOMUNALNO DRUŠTVO LIPA d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine
  4. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke Radio Slunj d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine
  5. Razmatranje financijskog izviješća Zajednice športskih udruga Grada Slunja za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine
  6. Odluka o dodjeli javnih priznanja Grada Slunja u 2015. godini
  7. Odluka o izmjeni Programa korištenja namjenskih prihoda Proračuna u 2015. godini 
  8. Izviješće o prodaji građevinskog zemljišta u k.o. Slunj 1
  9. Izviješće o utrošku sredstava tekuće rezerve Proračuna u svibnju i lipnju 2015. godine
  10. Različito

 

 

  1. Zaključak o usvajanju zapisnika sa 22. sjednice Gradskog vijeća

Zapisnik sa 22. sjednice Gradskog vijeća vijećnici su dobili u materijalima uz poziv.

Primjedbi na Zapisnik nije bilo pa je predsjednica isti dala na glasanje.

U trenutku glasanja prisutno je svih 14 vijećnika i predsjednica konstatira da je Gradsko vijeće sa 13 glasova ZA i 1 glasom PROTIV donijelo Zaključak o usvajanju Zapisnika sa 22. sjednice Gradskog vijeća održane dana 19. 06. 2015. godine.

 2. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke Komunalac d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine

Financijsko izvješće tvrtke Komunalac d.o.o. Slunj za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine sa bilješkama vijećnicima je dano uz poziv.

Dodatna obrazloženja nisu davana pa je predsjednica otvorila raspravu.

Zorana Ivšića zanimaju potraživanja koja su tužena, opomenuta, naplata neizvjesna, dugovanja duža od 350 dana. Konkretno ga zanima što se događa ukoliko se od pojedine fizičke ili pravne osobe   ne uspije nikako naplatiti dug, npr. za vodu.

Dinko Puškarić odgovara kako oni kao firma poduzimaju sve zakonske mjere koje postoje za naplatu dugovanja, ali dodaje da je problem ukoliko ljudi baš nemaju ništa, nemaju tekućeg računa, to se onda teško može naplatiti. Dodao je kako, na žalost, ima takvih ljudi koji jednostavno nisu u mogućnosti platiti jer žive izuzetno teško tako da se, bez obzira na razne zakonske uvjete koje mogu primijeniti, neki dugovi ne mogu naplatiti.

Zoran Ivšić dodaje kako je u izvješću vidio da ima ljudi koji se bave i ugostiteljskom djelatnošću pa su dužni od tko zna kada i vjeruje da se to nikada neće niti naplatiti pa ga zanima da li se takvim ljudima onda uskraćuje usluga, ako se vidi da se neće moći naplatiti ili mu se i dalje dopušta da ima vodu, a onda se taj dug vjerojatno raspisujete onim urednim platišama koji isto nemaju baš puno novaca u novčaniku, ali paze da podmire svoje režije na vrijeme

Dinko Puškarić odgovara da ne, ne raspisuje se nikome ništa, nastoje riješiti dugove, nastoje svima omogućiti da imaju vodu, međutim, ako se baš pokaže da se ne može nikako i da dolazi do neke zlouporabe i da se na neki način koristi dobrota Komunalca, onda se ide na isključenje takvih potrošača.

Josip Štefanac se osvrnuo na sanaciju vodovodne mreže Dom zdravlja – Fina i na gubitke vode u vodovodnoj mreži, jer u izvješću je statistički prikazano kroz godine koliko je zahvaćeno kubika, koliko je isporučeno. Ono što želi reći je slijedeće: „Milijun kuna je uloženo u rekonstrukciju mreže Dom zdravlja – Fina, a oko 75% vode se i dalje gubi kao i prije pa me zanima kako i zašto do toga dolazi te da li se išta osjeti poboljšanje nakon te sanacije vodovoda koji je bio uzrok velikog gubitka kako ste nam prije objašnjavali.“

Dinko Puškarić je dao usporedbu cjevovoda sa lancem, lanac puca uvijek na slabijoj karici, tako je i sa cjevovodom jer ima cjevovoda koje je gradio Komunalac, i koji su kvalitetniji od cjevovoda koje su preuzeli od lokalnih zajednica i koji su rađeni od sumnjivih materijala, ti vodovodi su već dotrajali i podložni su kvarovima. Problem je i u tome što su, nakon što su riješili probleme u D1 rekonstrukcijom u dužini 530 m, na mreži porasli tlakovi, što je onda uzrokovalo da se ti kvarovi prebace na druga mjesta koja su lošija i sada imaju jako puno kvarova na dionici Cerovac – Nikšić gdje non stop interveniraju. Dodao je kako to sve na žalost nije tako jednostavno za riješiti, ali rade na tome.

Josip Štefanac nije zadovoljan odgovorima, međutim što je, tu je. Smatrao je da će to sve biti puno bolje jer je bilo prezentirano ovom Vijeću da je tu bilo 30 ili 40 % ukupnih gubitaka na mreži, ali sada je sve to upitno.

Dinko Puškarić dodaje kako neko poboljšanje je, ali nije onoliko koliko su očekivali

Josipa Štefanca još zanima slijedeća stvar, radi se o usluzi servisiranja vodomjera gdje je plan za 2014. bio 150.000 kn, ostvareno je 27.000 kn u 2014. pa pita zašto je plan bio tako velik i zašto je tako malo ostvareno. Osvrnuo se i na bilješku 15, stavku 120 gdje nema plana za plaću u 2014. godini i pita zašto je to izostavljeno. Vidio je također da su protiv društva pokrenuti sudski sporovi, Lukač d.o.o. pa ga zanima kakvi su to sporovi i od kada.

Dinko Puškarić je za servisiranje vodomjera odgovorio kako su predviđena značajna sredstva za servisiranje vodomjera jer oni nisu servisirani unazad nekoliko godina, s tim se poslom kasni i u   2014. godini su planirali puno toga napraviti, plan nije izvršen pa je zbog toga iznos puno manji, ali će ove godine nastojati svakako to nadomjestiti, odnosno servisirati što više vodomjera. Što se tiče plaće pretpostavlja da je to zbog toga što je sa 1.1. izdvojena djelatnosti, nije se točno znalo tko će biti u kojoj firmi, neki ljudi su izdvojeni iz Komunalca i prebačeni LIPI pa vjerojatno zbog toga nije stavljena ta cifra. Odgovorio je i na pitanje sudskog spora gdje je rekao da se radi o cjevovodu koji je rađen negdje 2005. godine, cjevovod od crpilišta s popovačke strane, preko Korane, Kamenice, jedan dio za Kremen, drugi za Cvitović, gdje su u nekom trenutku Hrvatske vode i Komunalac sa tvrtkom Lukač d.o.o. raskinuli ugovor, g. Lukač nije bio zadovoljan tom odlukom Komunalca i Hrvatskih voda i podnio je tužbu, to je još uvijek u postupku, dvije presude su bile u korist Komunalca, međutim to je pobijemo i vraćeno ponovo u postupak.

Josip Štefanac je pitao za poziciju za odvoz komunalnog otpada, 2013. je bilo 136.000 kn, a 2014. godine samo 35.000 kn.

Dinko Puškarić odgovara da je to zbog razdvajanja djelatnosti  jer Komunalac se sada bavi samo javnom vodoopskrbom i javnom odvodnjom.

Više se nitko nije javio za riječ pa je predsjednica zaključila raspravu i dala Izvješće na glasanje.

Glasalo je svih 14 vijećnika i predsjednica konstatira da je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo Financijsko izvješće tvrtke Komunalac d.o.o. za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine.

 

3. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke KOMUNALNO DRUŠTVO LIPA d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine

Financijsko izvješće tvrtke Komunalno društvo LIPA d.o.o. Slunj za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine vijećnici su dobili također u materijalima.

Otvorena rasprava.

Josip Štefanac iznosi kako je na pokopima kojima je prisustvovao i u Nikšiću, Cvitoviću, Lađevcu i td. uočio kako sva groblja nemaju opremu za prijevoz pokojnika niti za prijevoz vijenaca. S druge strane iz izvješća vidi da je plan za 2014. godinu bilo oko 410.000 kn za poslove koji se tiču groblja, a ostvareno je 567.000 za 2014. godinu, pa je iz toga evidentno da je dobar prihod ostvaren pa bi shodno tome trebali onda nešto i uložiti u tu opremu jer npr. Nikšić nema kolica za prijevoz vijenaca, nemaju nadstrešnicu uz objekt i još nekih stvari i njegov je prijedlog da se proba iz tih sredstava više uložiti u mrtvačnice.

Nikolina Paulić je pojasnila kako je prihod ostvaren od grobne naknade za sva 4 groblja koja oni održavaju 200.000 kn, a LIPA održava groblje i Slunj 1. i 2. Lađevac i Cvitović, dok groblje u Nikšiću ne održava i ne upravlja njime iako zna te probleme jer građani dolaze svakodnevno. Komunalno društvo LIPA nije dobilo na upravljanje to groblje pa za isto nije uvedena niti grobna naknada, niti ga održavaju. Što se tiče kolica kaže kako su sredstva za kolica rebalansom proračuna odobrena, osigurano je 20.000 kn za dvoja nova kolica i to će u narednom razdoblju biti kupljeno. Što se tiče kolica za prijevoz vijenaca, ona se koriste na grobljima kojima upravlja LIPA, a drugim grobljima još uvijek upravljaju MO. Odgovorila je također da se iznos od 200 i nešto tisuća odnosi na prihod od ukopa, od korištenja mrtvačnice, iskopa grobnog mjesta, a što se tiče grobne naknade, imaju obvezu pravdati sredstva koja uberu od grobne naknade i ta sredstva troše isključivo na uređenje groblja i objekata oko groblja, prvenstveno košnju, čišćenje smeća sa groblja i popravci, jer to su namjenska sredstva i moraju ih opravdati.

Josip Štefanac odgovara kako nije znao da Nikšić nije pod ingerencijom LIPE, ali vjeruje da će i to doći jedan dan i ipak misli da ima prostora da se uloži malo u opremu na groblju i oko groblja jer evidentno je da je tu dobar prihod i da se može nešto i vratiti, a ne samo trošiti.

Kako se više nitko nije javio za riječ predsjednica je zaključila raspravu i dala Financijsko izvješće na usvajanje.

Glasalo je svih 14 vijećnika i predsjednica konstatira da je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo Financijsko izvješće Komunalnog društva LIPA d.o.o. Slunj za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine.

 

4. Razmatranje financijskog izviješća tvrtke Radio Slunj d.o.o. za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine

Financijsko izvješće tvrtke Radio Slunj d.o.o. za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine članovi Vijeća dobili su uz poziv.

Predsjednica je izvijestila Vijeće kako se direktor Radio Slunja opravdao da ne može doći pa je otvorila raspravu.

Mario Medved pita za troškove gdje je pod jednom crticom navedeno koji su troškovi literature, natječaja, poreza na tvrtku , odnosno pod jednu crticu su dvije cifre i zatražio da se to razjasni.

Zdenka Kovačević je odgovorila da će se od Radio Slunja tražiti pisani odgovor i dostaviti u materijalima za iduću sjednicu.

Drugi se nitko nije javio za riječ pa je predsjednica zaključila raspravu i dala Izvješće na glasanje.

Završetkom glasanja predsjednica konstatira da je glasalo svih 14 vijećnika i da je Gradsko vijeće sa 12 glasova ZA i 2 glasa SUZDRŽANA usvojilo Financijsko izvješće tvrtke Radio Slunj d.o.o. za razdoblje 01. 01. – 31. 12. 2014. godine.

 

5. Razmatranje financijskog izviješća Zajednice športskih udruga Grada Slunja za razdoblje 01.01.-31.12.2014. godine

Financijsko izvješće Zajednice športskih udruga Grada Slunja vijećnici su dobili u materijalima uz poziv na sjednicu. Potrebe za dodatnim obrazloženjem nije bilo pa je predsjednica otvorila raspravu.

U raspravu se nitko nije uključio pa predsjednica istu zaključuje i daje Izvješće na glasanje.

Završetkom glasanja predsjednica konstatira da je glasalo 14 vijećnika te da je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo Financijsko izvješće Zajednice športskih udruga Grada Slunja za razdoblje 01. 01. do 31. 12. 2014. godine.

 

6. Odluka o dodjeli javnih priznanja Grada Slunja u 2015. godini

Odluku o dodjeli javnih priznanja Grada Slunja u 2015. godini zajedno sa pisanim detaljnim pojašnjenjem vijećnici su dobili uz poziv.

Otvorena rasprava.

Zoran Ivšić je i prije iznošenja prijedloga rekao kako mu se može reći da se i sam mogao sjetiti, ali je ipak pitao zašto se nitko nije sjetio g. Luke Jurčića koji je dao ogroman obol oslobođenju Slunja, kako nikom nije palo na pamet da i njega isto stavi u odluku.

Predsjednica mu je odgovorila da se trebao javiti bilo pismeno ili usmeno jer su svi prijedlozi bili dobrodošli i pozvala da se za iduću godinu to ima na umu, a sada je kasno i prijedlozi se više ne mogu uvrstiti.

Nakon toga zaključila je raspravu i dala Odluku na glasanje.

Završetkom glasanja predsjednica konstatira da je glasalo svih 14 vijećnika i da je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo Odluku o dodjeli javnih priznanja Grada Slunja u 2015. godini.

 

 7. Odluka o izmjeni Programa korištenja namjenskih prihoda Proračuna u 2015. godini 

Prijedlog odluke o izmjeni Programa korištenja namjenskih prihoda Proračuna u 2015. godini vijećnici su dobili u materijalima zajedno sa pisanim obrazloženjem.

U raspravu se nitko nije uključio pa je predsjednica istu zaključila i dala Odluku na glasanje.

Glasalo je svih 14 vijećnika i predsjednica konstatira da je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo Odluku o izmjeni Programa korištenja namjenskih prihoda Proračuna u 2015. godini.

 

8. Izviješće o prodaji građevinskog zemljišta u k.o. Slunj 1

Gradsko vijeće dobilo je u materijalima pisano Izvješće gradonačelnika o prodaji građevinskog zemljišta u k.o. Slunj I.

Josip Štefanac je pitao, kada se prodaje gradsko zemljište, da li imamo mi mogućnost kontrolirati tko to kupuje, da li su dužni Gradu ili državi, da li je takva praksa da se to provjerava ili nije, a ako nije sugerirao je da se o tome povede računa.

Zdenka Kovačević odgovorila je kako prema našoj Odluci o raspolaganju i upravljanju imovinom u vlasništvu grada nije definirano da se traže dokazi o postojanju dugova osoba koji se javljaju kao kupci nekretnina.

Josip Štefanac smatra da se treba voditi računa i o tome, čini mu se da neki ljudi možda rade dugove, a unatoč svim tim saznanjima javna imovina, odnosno imovina građana Slunja možda ne bi trebala dolaziti u ruke onome tko je dužan porez, doprinose državi ili gradu. Predlaže da se proba to uvrstiti ubuduće kod prodaje.

 

9. Izviješće o utrošku sredstava tekuće rezerve Proračuna u svibnju i lipnju 2015. godine

Izvješće Gradonačelnika o utrošku sredstava tekuće rezerve proračuna u svibnju i lipnju 2015. godine vijećnici su dobili u materijalima.

Pitanja nije bilo niti je vođena rasprava pa je predsjednica dala Izvješće na glasanje.

Završetkom glasanja predsjednica konstatira da je glasalo svih 14 vijećnika i da je Gradsko vijeće jednoglasno donijelo Zaključak o usvajanju Izvješća gradonačelnika o utrošku sredstava tekuće rezerve proračuna.

 

10. Različito

Josip Štefanac pita za „Dane Grada Slunja“ jer danas je 15. 7. da li će biti još koje Vijeće do Dana Grada, da li ćemo i na koji način biti upoznati.

Predsjednica odgovara da će biti svečana sjednica za koju će svi dobiti pozivnice, a gradonačelnik rekao kako nema potrebe za još jednom sjednicom do „Dana Grada Slunja“.

Diana Cindrić ima prijedlog i rado bi čula mišljenje članova Vijeća, a radi se o činjenici da je na našem kupalištu, ne zna da li je označeno ili nije, ali stajala je odluka o zabrani kupanja kućnih ljubimaca, pasa konkretno i dovođenja kućnih ljubimaca. Naravno, razumije situaciju i zna da svi koji imaju kućne ljubimce rado da se i oni osvježe zajedno s njima, ali ne mogu  među djecu na kupalištu, pa ima prijedlog da se u jednom dijelu Korane, konkretno prostor ispod koranskog mosta označi za to, da se ne osjećaju loše, da to bude na neki način ograđeno, a taj prostor bi podrazumijevalo prostor ispod pontonskog mosta pa nizvodno. Nada se da ne bi bilo primjedbi što se toga tiče, ne govori isključivo u svoje ime, nego u ime i drugih koje često sreće na Korani pa su tako i došli do ovog prijedloga. Moli za mišljenje i pita da li o tome imamo neku odluku ili nemamo.

Zdenka Kovačević odgovara kako se to pitanje ne pojavljuje sada prvi puta, pretprošle godine je postavljano isto to pitanje pa su malo o njemu i komentirali. Naglasila je kako uopće nemamo odluku o proglašenju gradskog kupališta. Zašto? „Zato što bi donošenje odluke onda zahtijevalo i svu prateću infrastrukturu uz kupalište, tu je i zaštitarska služba, kabine za presvlačenje, odgovarajuće sanitarije i td.“ kaže gđa Kovačević. Razmišljalo se da bi sada za ovo neko prijelazno razdoblje, dok se ne donese odluka o kupalištima u kojoj bi se sve to definiralo, postavila oznaka da je dozvoljeno kupanje odnosno ocijenili su da je takav prijedlog prihvatljiv i s tim se složio i gradonačelnik, samo se treba još razmisliti na koji način napraviti nekakvu barijeru na vodi. Nada se da će se vlasnici držati toga da ne idu sa životinjama iza pontonca uzvodno. „Znači, najveći je posao u biti nabaviti oznake i vidjeti gdje bi bio najprikladniji ulaz za kućne ljubimce“, kaže pročelnica i dodaje da bi se to moglo relativno brzo riješiti, možda u sklopu nasipavanja prilaza da se riješi i taj ulaz u vodu.

Diana Cindrić se izjasnila da je zadovoljna.

Gradonačelnik se isto složio da se to omogući kada već ima dosta tih ljubimaca, ali smatra da bi bilo ipak bolje to malo odmaknuti od pontonskog mosta jer bio je dolje i vidio da se djeca igraju i skaču upravo s tog mosta desetak metara od mosta i gore i dolje, pa da se to ipak odmakne i da bude bliže pravom mostu jer dolje ne bi nikome smetalo. Ovdje gore boji se da bi bilo problema, bilo je djece baš prošle nedjelje su bili mali nogometaši i upravo su se najviše zadržali na tom pontoncu. Smatra da bi bilo dovoljno prostora da su i bliže velikom mostu i tamo kako se spušta niz nizbrdicu napravio bi se i ulaz, čini mu se da ondje već nešto ima i da se ne bi trebalo puno ulagati da se taj ulaz napravi i da se stavi tabla i dozvoli kupanje, znači bar 10 m od pontonskog mosta staviti oznaku za pse.

Diana Cindrić se složila i s tim mada bi, kaže, voljela više mjesta za pse jer pse baš izaziva dječja igra.

Gradonačelnik dodaje kakose vlasnici mogu kupati sa svojim psom, ali pas se ne može kupati sa drugim ljudima, a kako prostora ima dolje dosta, misli da bi se moglo tome udovoljiti, nabavit će se table i to označiti. Misli da ne treba o tome donositi odluku jer nemamo niti odluke za kupalište iz razloga koje je rekla tajnica, ali nada se da ćemo za godinu dvije dana možda i to ishoditi, kada uredimo naše kupalište i kada se malo bolje sredimo i dolje projekt kakav realiziramo, onda će u tom dijelu biti i odluka o kućnim ljubimcima, a dok ne bude toga neka bude ovako, sa nekim odobrenjem njega kao gradonačelnika da te vlasnike tko ne prijavi.

Damir Vuković se slaže s tim, to je, smatra, jako dobra ideja jer je to još jedna ponuda u turizmu, samo sugerira da te table sada ne zore jedno 2,3 godine, već da to bude postavljeno što prije jer ljeto je kratko.

Predsjednica je potom zaključila rad sjednicu je 18.55 sati.

 

 

Završetkom točke „Različito“ predsjednica je zaključila rad sjednice u 18,55 sati.

 

ZAPISNIK SASTAVILA                                                                          PREDSJEDNICA

                                                                                                         GRADSKOG VIJEĆA

 

Ankica Štefanac                                                                                     Marina Mrkonja

                                                                      

 

 

Close Search Window